Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Lelaki Fitnah Misha Omar Guna ‘Mak Esah’ Untuk Menang AJL 33 Mohon Maaf

Seorang lelaki yang sebelum ini mendakwa penyanyi Misha Omar mengamalkan ilmu hitam untuk memenangi Anugerah Juara Lagu 33 yang berlangsung baru-baru ini telah membuat permohonan maaf. Bercakap kepada Berita Harian, lelaki itu mendakwa terlalu mengikutkan perasaan ketika itu:

Advertisement

Jauh di sudut hati, saya ingin memohon maaf kepada Misha atas kekhilafan saya.

Memang salah saya bertindak mengikut perasaan ketika itu. Apatah lagi status terbabit dibuat gara-gara membaca status orang lain yang menyatakan, kononnya Misha menggunakan sihir untuk menang.

Sesetengah Netizen mendakwa bagaimanapun, lelaki itu berkata begitu sebagai reaksi kepada tweets yang ditulis oleh pemilik satu akaun Twitter tidak dikenali. yang menggunakan handle @PenumpahTeh

Azhar Aziz telah tampil mengaku kesilapan dan meminta maaf, manakala pemilik akaun @PenumpahTeh telah menyahaktifkan akaun setelah Misha mengadakan sidang akhbar memberitahu akan mengambil tindakan undang-undang kepada mereka yang memfitnahnya.

Identiti sebenar pemilik akaun yang sebelum ini menyebarkan beberapa gosip lain itu masih belum diketahui. – beautifulnara.com

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Eliesa

    February 19, 2019 at 10:20 am

    Artis patut saman je komen melampau terutamanya yang menfitnah dan menjatuhkan maruah dan reputasi. Ajar sikit mulut bawang melampau. Kau ingat kau je ada maruah, oranglain tak ada? Islam tak ajarlah jadi mulut celaka sangat.

  2. benci slanderous

    February 19, 2019 at 9:06 am

    badigol sama makcik puaka pun dia, gila kaki fitnah org mcm la dia tu tahu semua benda puiiii!!! tobat cepat takut mampos nanti bernanah nyusahkan org nak kebumikan kau nak instijak pun kena pijak je kau ni najis tak henti² kuar dasar busuk punya mahkluk, minta maaf cepat

  3. Popo

    February 19, 2019 at 7:49 am

    menggelupur la si penumpah teh tuu. hidup xtenangggggg

    • Anonymous

      February 19, 2019 at 8:40 am

      dia ok je tu. tukar je nickname jadi penumpah susu

  4. Anonymous

    February 18, 2019 at 4:18 pm

    penumpah teh ni la jugak pihak sama yg buat citer psl isu artis lain tmasuk kes pian tu.

  5. pembancuh teh kedai mamak tipu

    February 18, 2019 at 4:15 pm

    ni la bukti laki klu mengumpat ya ampunnnnnnnnnnn klh mkck bwg ..ak igtkn yg komen terok2 tu sume mkck bwg skli pkck halia da ..dia pnye komen lg dasat level syaitonirrojimmmm …..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama