Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Lebih Setahun Tidak Bekerja, Ali XPDC Akui Kini Golongan Asnaf

Ali XPDC

Vokalis kumpulan rock terkenal, Ali XPDC mengakui dirinya sekarang ini tergolong dalam golongan asnaf setelah hampir setahun lebih tidak berkerja dan mempunyai sebarang pendapatan.

Advertisement

Menurut Ali atau nama sebenarnya, Mohd Ali Ismail, dia kini menerima bantuan sebanyak rm600 daripada Lembaga Zakat Selangor (LZS) dan bersyukur kerana kos rawatan di PPUM juga turut ditanggung oleh LZS.

Syukurlah LZS banyak membantu saya dan keluarga untuk meneruskan hidup. Terima kasih banyak-banyak. Kalau nak harapkan saya memang tak ada duit nak membayarnya.

Kata seorang bapa yang mempunyai lima orang anak yang masih belajar.

Ali XPDC

Advertisement

Dalam pada masa yang sama, penyanyi itu turut mengakui sejak berlakunya penularan COVID-19 di negara, sukar untuk dirinya bekerja dan telah membuang perasaan malu untuk meminta bantuan menerusi media sosial kerana situasi yang agak terdesak.

Sedia maklum, pada 26 Mac tahun lalu, Ali pernah melecur 30 peratus di tangan dan muka selepas disambar api ketika membakar sampah di rumahnya dan penderitaannya itu telah mendapat perhatian dari ramai pihak untuk menghulurkan bantuan bagi meringankan bebannya.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top