June 28th, 2019

Baru-baru ini penerbit Datuk A. Aida mendedahkan mengalami kerugian lebih RM200,000 akibat kes kecurian. Dua transaksi dilakukan tanpa pengetahuannya.

Perkara itu dilakukan oleh individu yang pernah rapat dengan A. Aida dan segala persoalan bakal terjawab apabila bekas suaminya, Ariff Aziz dipanggil pihak polis bagi membantu siasatan.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner, Noor Azmi Yusoff berkata, pihaknya berjaya menjejaki Ariff pada Selasa lalu dan mengesahkan pelakon itu merupakan suspek utama kes berkenaan.

Suspek adalah bekas suami A. Aida sendiri. Bagaimanapun, pihak kami masih menjalankan siasatan lanjut mengenainya. Kami rampas telefon bimbit suspek untuk mendapatkan maklumat seterusnya terutama berkaitan transaksi yang dibuat.

Buat masa ini, pihak polis memerlukan masa untuk melengkapkan kertas siasatan sebelum melakukan pendakwaan terhadap suspek.

Terdahulu, A. Aida menamakan individu terdekat dengannya telah membuat dua transaksi pindahan pelaburan ke akaun tidak dikenali kerana hanya individu itu sahaja mempunyai segala butiran peribadi penerbit itu untuk tujuan tersebut. Transaksi itu dilakukan pada 1 Mac 2019 sekitar jam 5.45 pagi sebelum A. Aida berangkat ke Mesir. Keseluruhan jumlah wang yang hilang adalah RM213,805.

Sumber Berita : mStar Online


20 responses to “Lebih RM200,000 Lesap, Polis Sahkan Bekas Suami A. Aida Suspek Utama”

  1. anonymous says:

    bila duda ni nak upload video urut batang zakar..sekrng kan trend,ostat mee maggi pon dah berani tunjuk batang pelir

  2. faraj says:

    Patut tanya Hanjing Awang..dia boleh tentu kan..siapa yg salah dan siapa yg Benar..!!! Nabi pun Hanjing Awang ni kata dia mimpi..!!! saya pun pernah mimpi Hanjing Awang ..jadi Gila….kikikiki

    • Anonymous says:

      moga kau mendapat balasan daripada tulisan2 kau…aminnnn

    • hadi ah says:

      awak ni hati2 bila menaip.. zaman sekarang ni mudah je nk kesan manusia mcm awak ni. jangan sampai tup2 polis depan umah je.. tgk ig makcikpuaka tu yg kononnya kebal sangat pon da kena.. jangan memain wehh…

  3. unknown says:

    Depa nak duit hg ja datok oiiiii.. sudah2 la.. fokus on buat drama yg menareks skit.. lupakan soal jantan.. tambah2 yg boleh jadik anak ikan nih.. geli hoke

  4. wekkkkkkk says:

    ayat ini aku pelik!!!!..
    mesej pada 26/6…mengatakan” Datuk menyedari tentang kehilangan wang itu sebaik shj pulang dari bercuti dari Mesir pada 1/3/2019″.

    tpi yg musyil ayat mesej hari ini 28/6..”Transaksi itu dilakukan pada 1/3 jam 5.45 pagi sbelum Datu k berangkat ke Mesir”..

    ..datuk balik malaysia pada 1/3..ayat yg pertama.

    ..Datuk cakap transaksi dilakukan pada 1/3..sebelum pegi ke Mesir..

    masalahnya..ada berapa org Datuk Aida ye..????

  5. tipahhhh says:

    maka terbuktilah jantan kalao cenggini kawin dgn nenek semata $$$ or nak idup ditanggung berak cangkung. Nek aida arap lepas ni learn k, xde ngope ada duit pun xjamin bahagia. toksah mimpi nak anak ikan keyh. kah.

Loading...