June 20th, 2014

Hari Raya bakal menjelang tiba. Abang Nara pasti anda sekarang sedang membuat kira-kira untuk membeli belah agar kelihatan ceria dan menarik di pagi Syawal. Macam mana kalau Abang Nara katakan ada cara yang AMAT MUDAH untuk anda memenangi RM100,000 sekaligus boleh berbelanja sakan tak ingat dunia. Menarik kan? Jeng, jeng, jeng….

tumix

Ya kalau anda masih ingat lagi, Abang Nara pernah kongsikan mengenai peraduan TUMIX ® Cabaran Rasa Kuah yang akan tamat pada 20 Julai ini. Fuh~~ Menurut informasi yang Abang Nara terima, memang banyak penyertaan yang telah diterima. Mana tidaknya, selain hadiah utama iaitu wang tunai RM100,000, pelbagai hadiah menarik seperti barangan eletrik (tv, peti sejuk, mesin basuh) turut sama ditawarkan. Hadiah saguhati setiap 2 minggu yang bernilai RM5,000 pun turut sama ditawarkan. Memang boleh kelabu mata dibuatnya. Lagi best, hanya 5 langkah sahaja yang diperlukan untuk menyertai peraduan TUMIX ® Cabaran Rasa Kuah ini.

Meh sini Abang Nara terangkan dengan lebih mendalam mengenai 5 langkah untuk menyertai peraduan TUMIX ® Cabaran Rasa Kuah ini.

LANGKAH 1
Minta sampel percuma TUMIX® Kuah di laman web www.tumixkuah.com.my.

LANGKAH 2
Apabila sampel sudah tiba di rumah anda, MASAK hidangan anda dengan  TUMIX® Kuah 

LANGKAH 3
RASA dan alami sendiri keenakan masakan yang dimasak bersama TUMIX® Kuah

LANGKAH 4
Ambil gambar anda bersama masakan tersebut / pek TUMIX® Kuah (dengan muka WOW sebab teruja sebab sedap sangat). Jangan lupa untuk sertakan komen bertulis mengenai pengalaman anda tidak melebihi 10 patah perkataan.

LANGKAH 5
Hantar borang penyertaan melalui pos biasa atau menerusi Internet di laman web www.tumixkuah.com.my

Senang kan? Hehehe. Abang Nara dah tengok beberapa penyertaan yang dihantar menerusi www.tumixkuah.com.my. Memang semuanya kreatif-kreatif belaka. Boleh tahan juga kreativiti rakyat Malaysia ini rupanya. Nampak gayanya kalau Abang Nara nak menang, kenalah buat yang lebih power dan lebih unik daripada mereka yang dah join.

tumix

Oleh kerana Abang Nara pun nak menang RM100,000 (sapa taknak wei, banyak kot), maka petang tadi diri ini telah masuk ke dapur untuk menunjukkan bakat masakan. Hehehe. Abang Nara masak ayam masak kurma je. Mudah. Namun kelazatannya bertambah apabila TUMIX® Kuah dicampurkan ke dalamnya. Yummy!! Wife Abang Nara makan tambah 2 kali tue. Power gak Abang Nara masak.

tumix

Abang Nara dah hantarkan gambar di atas secara online di www.tumixkuah.com.my. Kalau tak ada rezeki nak menang RM100,000, dapat menang hadiah bernilai sehingga RM5,000 yang diberikan kepada para peserta setiap 2 minggu pun dah cukup bagus dah. Kalau ada rezeki lebih, mana tahu boleh menang pelbagai hadiah menarik seperti barangan eletrik penajaan Toshiba. Tak rugi pun cuba sebab senang sangat nak sertai peraduan TUMIX® Cabaran Rasa Kuah ini. Lepas masak tue, korang ambil je gambar dan upload. Tak ke senang tue?

tumix

Jadi korang tunggu apa lagi? Senang gila kot nak sertai peraduan TUMIX ® Cabaran Rasa Kuah ini. Takkan semudah ini pun korang taknak join lagi? Kalau Abang Nara menang nanti, jangan berputih mata pulak. Heheh. Sekali lagi Abang Nara ingatkan, peraduan TUMIX ® Cabaran Rasa Kuah ini akan tamat pada 20 Julai ini. Jadi silalah bersegera untuk menyertainya. Hadiah utama RM100,000 tue. Takkan taknak kot? Maklumat lanjut, layari www.tumixkuah.com.my.


Comments are closed.

Loading...