September 4th, 2019

Bengang rasanya kalau kita tidak pernah kacau kehidupan orang lain tetapi diri difitnah. Memang panas hati tiba-tiba dikaitkan dengan perkara negatif.

rita rudaini

Itulah juga yang dirasakan oleh pelakon Rita Rudaini. Menerusi akaun Instagramnya, Rita meluahkan rasa geram terhadap seorang wanita yang sering menjaja cerita buruk tentang dirinya sedangkan dia tidak pernah mencampuri urusan individu tersebut.

rita rudaini naik anginrita rudaini

Pada Rita, manusia sebegitu sebenarnya tidak mempunyai kehidupan yang bahagia dan hati yang tenang.

Rata-rata netizen menasihati Rita untuk bersabar dan tidak tertekan dengan segala provokasi yang dilakukan oleh individu yang sengaja ingin memburukkannya itu.

rita rudaini instagramrita rudaini difitnah

Bukan semua orang suka lihat kita bahagia, ada yang sanggup lakukan apa sahaja untuk menjatuhkan diri kita. Harapnya Rita bertabah.

11 responses to “Lebih Baik Dungu Daripada Miliki Hati Busuk, Perangai Hodoh – Rita Rudaini”

  1. Rita says:

    Patutlah stress rupa2nya retis dungu dan bodoh..
    Yg selalu keluarkan mcm2 kenyataan marahkan ex-laki….

    Boleh pula samakan witch itu dgn org pakai tudung… maka mulut dan mukanya yg mcm ahli sihir… eh lupa pula diakan dungu dan bodoh…
    Patutlah rampas laki orang pun tak berjaya nak dapat anak ala2 Jepun

  2. Anonymous says:

    sampai mcm tu sekali stress 2×5 ko pun xde beza sama je dgn yg mengecam ko jugak!! :((

  3. faraj says:

    Dari ko memekak pasal followers baik ko ambik kursus haji ikut Lopak pergi Mekah… wakaka