Written by Bella | September 4th, 2019

Bengang rasanya kalau kita tidak pernah kacau kehidupan orang lain tetapi diri difitnah. Memang panas hati tiba-tiba dikaitkan dengan perkara negatif.

rita rudaini

Itulah juga yang dirasakan oleh pelakon Rita Rudaini. Menerusi akaun Instagramnya, Rita meluahkan rasa geram terhadap seorang wanita yang sering menjaja cerita buruk tentang dirinya sedangkan dia tidak pernah mencampuri urusan individu tersebut.

rita rudaini naik anginrita rudaini

Pada Rita, manusia sebegitu sebenarnya tidak mempunyai kehidupan yang bahagia dan hati yang tenang.

Rata-rata netizen menasihati Rita untuk bersabar dan tidak tertekan dengan segala provokasi yang dilakukan oleh individu yang sengaja ingin memburukkannya itu.

rita rudaini instagramrita rudaini difitnah

Bukan semua orang suka lihat kita bahagia, ada yang sanggup lakukan apa sahaja untuk menjatuhkan diri kita. Harapnya Rita bertabah.

11 responses to Lebih Baik Dungu Daripada Miliki Hati Busuk, Perangai Hodoh – Rita Rudaini

  1. Anonymous says:

    Dok kata kat orang hati busuk lah hati tak tenang lah hang duk meroyan dlm ig tenang sangat ka. Stop main ig lah makcik asyik sikit melenting meroyan dan cm versi sharnaz ahmad je.kasi matang lah otak tu. No wonder ditinggal laki. Ko nk kne mcm sharnaz ye allah bagi musibah terus katup mulut jari tu nnt.

    • Anonymous says:

      mcm mana org x hencap dia ni wey….kaki menggelupor..
      lagi le. orang suka provoke.. sbb org tahu ni dia kaki melenting…

    • Mat Ketum says:

      Retis xpyh salahkn netizen. Ruangan komen adalah 100% hak awam mcm tandas awam tu jugak kecuali ko tutup kotak komen atau pilih ko punya followers mana ko rasa ok ibarat buat jamban sendiri dlm rumah sistur. Dia sendiri yang membuka ruang maklum ah tandas awam la lebih kurang dan terpaksa ko terima apa2 ciritan padu yg lekat2 kat dinding begitulah perumpaan yg mampu aku berikan sistur utk insta ko yg x seberapa tu…wakaka

  2. xkose says:

    suke la peminat dia bg penambah rasa ..kan lebih baik mkck diam dr bkata2.

  3. Anonymous says:

    jadilah seperti miss msia erra fazira x pernah nak kutuk2 org/gaduh mcm kak bedah hilang laki….ni x followers sendiri ko maki eh sedihnya hidup ko sis.

  4. Anonymous says:

    yg pelik ko ader followers dok gigih kipas2 ego2 ko ek…
    muda sampai ke tua …gaduh je kerja dan gosip ko!
    pakai la tudung kot2 dpt hidayah… huhu

  5. Anonymous says:

    Buang masa layan dia ni… cerita2 gini x membantu sedikit pun untuk perkembangan minda anak2 kita hanya menjadi contoh tak baik buang masa aku type je nasib baik guna wi-fi kolej free!

  6. faraj says:

    Dari ko memekak pasal followers baik ko ambik kursus haji ikut Lopak pergi Mekah… wakaka

  7. Anonymous says:

    sampai mcm tu sekali stress 2×5 ko pun xde beza sama je dgn yg mengecam ko jugak!! :((

  8. Rita says:

    Patutlah stress rupa2nya retis dungu dan bodoh..
    Yg selalu keluarkan mcm2 kenyataan marahkan ex-laki….

    Boleh pula samakan witch itu dgn org pakai tudung… maka mulut dan mukanya yg mcm ahli sihir… eh lupa pula diakan dungu dan bodoh…
    Patutlah rampas laki orang pun tak berjaya nak dapat anak ala2 Jepun

Tinggalkan Komen Anda Di Sini