Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Lawak Rosyam Noor Di Anugerah Skrin 2012 Timbulkan Kontroversi

Nampaknya selain daripada kehambaran ASK2012, satu lagi topik hangat yang dibincangkan oleh pengguna Internet Malaysia ialah berkenaan lawak yang telah dibuat oleh Rosyam Noor ketika menjadi salah seorang penyampai anugerah. Rosyam Noor telah berganding bahu dengan Erra Fazira dan membawakan watak Captain Hook.

rosyam noor ask2012

Advertisement

Lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor seolah-olah menyindir TV Al Hijrah. Namun segelintir pihak menyatakan yang Rosyam Noor tidak sensitif dan telah menghina Islam. Di bawah ialah petikan lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor.

Nasib baik kita kat TV3 bley cuit-cuit, kalau kat TV Al-Hijrah cuit pun tak boleh

Setahu Abang Nara, selalunya penyampai anugerah akan diberikan skrip untuk dibaca ketika berada di atas pentas. Namun Abang Nara tak pasti sama ada lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor ini adalah berdasarkan skrip ataupun terkeluar secara spontan. Apa pendapat anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

184 Comments

  1. kaisar

    November 16, 2012 at 10:15 am

    rosyam tu tegur tv 3 knpa fikir lain bagus lah dia bg tahu contoh yg tv alhijrah tu x mcm tv 3 bg yg x tahu

  2. nur

    November 15, 2012 at 11:51 pm

    mkin lama mkin mlampau…..artis pkai bju dedah aurat,,,pluk2,,,,x tkut azab zpi nraka ker….bla dtegur diorng ckap ” itu antra sya dngan tuhan………”..moga2 xdak yg trikut…

  3. Pingback: Hot Trending For 2012.11.15 : Erra Fazira | Rock It MySelebriti

  4. Double LOL

    November 15, 2012 at 5:38 pm

    Lol , yang sembang rancak pasal agama tu pun tak sedar diri, kat luar dedah aurat sesuka hati . Tu pun ada hati nak berhujah bagai . Nak kata orang bodoh tu , tengok2 lah sama diri tu yee . Tegurlah dia elok2 , yang korang tegur macam sampah ni apahal ? Iskk , tak paham aku .

  5. oldmanstyle

    November 13, 2012 at 6:24 pm

    Rosham Nor Bodoh!..xtau agama jgn permainkn agama..mana zed zaidi??..xkan xmelenting kot??ops lupa lak depa org pro kerajaan..patut la diam diri..pphhuuiii!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top