‘Last Minute’ Bagitahu Tak Boleh Lupa ‘Ex’, Lelaki Tinggalkan Bakal Isteri Di Pagi Hari Nikah

Kehidupan

‘Last Minute’ Bagitahu Tak Boleh Lupa ‘Ex’, Lelaki Tinggalkan Bakal Isteri Di Pagi Hari Nikah

Sering kali kita dengari sejak kebelakangan ini kisah duka bakal suami mahupun isteri ditinggalkan oleh pasangan mereka walhal lagi beberapa jam bakal diijabkabul.

Apabila sudah diperlakukan seperti itu, siapa saja yang tidak berasa sedih serta kecewa malah, ada juga yang sanggup mengakhiri hidup mereka akibat tidak tahan untuk menanggung sakitnya.

Advertisement

Seperti seorang wanita di TikTok ini, beliau berkongsikan kisah tragis ditinggalkan oleh bakal suami di pagi hari pernikahan mereka.

Melalui video terbabit, wanita itu memberitahu bakal suami secara tiba-tiba menghantar mesej bahawa dirinya tidak dapat teruskan majlis pernikahan mereka akibat masih tidak dapat lupakan bekas kekasih, lalu membuat keputusan lari di hari bersejarah itu.

Tragedi itu telah membuat wanita tersebut melalui fasa depresi, hingga pernah membuat keputusan untuk menamatkan riwayatnya serta akui hidupnya jadi bertambah sedih, namun kembali bangkit dengan dorongan keluarga dan rakan-rakan.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen hantaran tersebut, rata-rata orang ramai meninggalkan kata-kata semangat buat wanita tersebut serta memberitahu dirinya berhak untuk dapat yang lebih baik dari itu.

11 bulan lalu

"Kenapa Orang Bitter Sangat" - Gadis Dikecam Sebab Bakal Suami Pakai Uniform Masa Majlis Tunang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...