Lama Menghilang, Dini Schatzmann Maklum Janna Nick Kini Sedang Berehat Dari Media Sosial

Hiburan

Lama Menghilang, Dini Schatzmann Maklum Janna Nick Kini Sedang Berehat Dari Media Sosial

Pelakon yang namanya semakin dikenali, Dini Schatzmann memaklumkan bahawa teman wanitanya, Janna Nick kini sedang berehat daripada menggunakan media sosial serta telefon bimbit.

Janna yang sebelum ini ada memuat naik video yang memaparkan dirinya berada dalam tekanan hebat kerana terlalu sibuk dengan kerjaya menerusi Instagramnya sudah agak lama tidak mengemaskini media sosialnya selepas itu.

Advertisement

Ujar Dini, kekasihnya itu kini sedang menenangkan fikiran kerana sedang melalui ‘sesuatu’ pada ketika ini.

“Yang saya tahu dia sedang melalui sesuatu ketika ini. Buat masa sekarang, dia sedang berehat (break) daripada menggunakan telefon bimbit dan media sosial.”

Tambah pelakon drama Marry Me Senorita ini lagi, dia juga masih belum berkesempatan untuk menemui Janna secara empat mata kerana terbabit dalam sebuah penggambaran drama.

“Saya belum dapat berjumpa dengan Janna jadi saya tak pasti bagaimana keadaannya..” kata Dini ketika dihubungi media baru-baru ini.

Sebelum ini, Janna turut dikecam hebat oleh peminat muzik Korea ataupun K-Pop kerana kesilapannya menggunakan ayat untuk mempromosikan filem arahannya. Dia juga ada mendedahkan bahawa dirinya mengalami tekanan sekaligus menganggu emosinya kerana jadual kerja yang sangat padat.

View this post on Instagram

A post shared by Janna Nick (@jannanick)

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    April 19, 2021 at 11:31 am

    boringgg.

Loading...