Lakonan Azhan Rani Sebagai Ustaz Hamadi Dipuji Netizen, Memang Menjadi!

Hiburan

Lakonan Azhan Rani Sebagai Ustaz Hamadi Dipuji Netizen, Memang Menjadi!

Pastinya penonton setiap kali akan rasa teruja menonton drama Nur 2, bukan sahaja jalan ceritanya penuh emosi, tetapi watak Ustaz Syed Hamadi lakonan Azhan Rani juga antara faktor yang menarik lagi minat penonton.

Advertisement

Ramai  yang terkesan dengan karakter tersebut  sampai ada yang kalau boleh mahu memecahkan televisyen kerana terlalu geram dengan Ustaz Hamadi yang menjadi penunggang agama demi kepentingan dirinya.

Meskipun watak Ustaz Hamadi dikecam teruk, itu bermakna Azhan telah membuktikan bahawa beliau seorang pelakon yang hebat dan berupaya membawakan karakter antagonis itu dengan baik sekali sehingga menimbulkan kemarahan ramai orang. Malah, ada yang mengatakan, Ustaz Hamadi lebih menonjol berbanding watak utama.

Dasyat betul penangan Ustaz Hamadi, memang geram, sakit hati, bengang semua perasaan ada bila lihat watak itu di dalam drama Nur 2. Lakonan Azhan memang ‘hidup’ dan beliau memang harus dipuji. Seorang aktor yang sangat berbakat.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

34 Comments

  1. Anonymous

    April 18, 2019 at 1:32 pm

    bila bakat mengatasi segalanya, pelakon utama yg ensem rupawan pon org x pandang sebab penarik drama ni ust hamadi n kak aisyah yg bendul2 alam tu je n ayah haji ekekekeke. nahh pengarah sape tu yg cakap rupa paras tu penting, ko tgk ni org x layan dah syafiq kyle n amyra rosli mahupon juita yg seksi tu. org cuma nak tgk hamadi aje.

    • Anonymous

      April 18, 2019 at 3:35 pm

      betul

  2. Anonymous

    April 18, 2019 at 1:21 pm

    muka makcik pelacur rambut blonde tu mcm siti kasim..hahahaha…

    • Kiah propa

      April 18, 2019 at 2:52 pm

      Hahahahah ni betol! Semalam bila aku tgk pun terus cakap dkt suami, “eh awat muka pompuan tu macam siti kasim??!” Hahahhahaha

    • Anonymous

      April 18, 2019 at 3:18 pm

      pengikut lah tu..

    • mak c kina

      April 20, 2019 at 10:56 am

      sumber inspirasi…hahaha

  3. Helllo Sana

    April 18, 2019 at 12:27 pm

    Menjadi giler watakkkk si Hamadi penunggang agama !!!! Level dia 999999999999999 punya bagus .

    Tahun depan amik lagi ye DFKL ketegori watak Antagonis !!! Cukup rasa watak dia Geram,Lawak …

  4. sherry

    April 18, 2019 at 12:16 pm

    banyak dosa aku tgk citer ni sbb asyik mencarut sial babi celaka sume kluar… ni sume sbb watak ustaz hamadi…hahaha

  5. esah jendul

    April 18, 2019 at 11:50 am

    suka tgk dia berlakon…mmg best…berbakat walau rupa biasa…bkn cm artis yg hrp muka cun hensem tp lakonan cm batu kena sumpah dgn A.Aida hidung fake tu…

Loading...