Lagu ‘Hitam Saksi Putih’ Simbolik Cinta Haqiem Rusli Dan Anis Sofea

Hiburan

Lagu ‘Hitam Saksi Putih’ Simbolik Cinta Haqiem Rusli Dan Anis Sofea

Penyanyi Haqiem Rusli melancarkan lagu istimewa berjudul Hitam Saksi Putih pada majlis resepsi perkahwinannya yang berlangsung, semalam.

Haqiem atau nama lengkapnya Ridzuan Haqiem Bin Rusli berkata lagu itu diciptakan istimewa sebagai simbolik kisah cinta terhadap isteri, Anis Sofea.

Advertisement

Menurut Haqiem, 23, dalam lagu Hitam Saksi Putih itu, dia menggambarkan hitam itu sebagai dirinya dan putih itu adalah Sofea. Kehadiran Sofea memberi impak besar dan positif dalam hidupnya.

Penyanyi lagu Mimpi itu mengakui Sofea menjadi antara orang yang sering memberi nasihat kepadanya untuk memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.

Advertisement

Saya adalah orang yang susah untuk mendengar nasihat kecuali daripada keluarga dan orang-orang terdekat. Sofea adalah orang yang banyak menasihati saya.

Walaupun lagu Hitam Saksi Putih itu dihasilkan istimewa bersempena hari bahagia mereka, Haqiem tidak menolak sekiranya ia dikomersialkan dan boleh pergi lebih jauh.

Haqiem turut menyanyikan lagu Hitam Saksi Putih secara langsung saat berjalan masuk ke dalam dewan resepsi, menuju ke pelamin.

Video muzik rasmi lagu itu juga dilancarkan di YouTube FMC Music malam semalam, menampilkan Sofea sebagai pelakon video muzik.

haqiem rusli nikah
3 minggu lalu

(TAHNIAH) Majlis Cecah RM7 Juta, Haqiem Rusli Sah Bergelar Suami Anis

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...