December 15th, 2009

ummi nazeera

[note]Kesahihan gosip ini sangat-sangat diragui kerana tidak diketahui sumbernya. Baca boleh percaya jangan[/note]

Semalam kami dah janji nak keluarkan satu email dari pembaca yang menggelarkan dirinya LadyD. LadyD mempunyai info menarik tentang pembelasahan Remy Ishak. Macam yang kita semua tau, setakat nie Remy seorang je yang telah keluarkan kenyataan. Nampak seolah-olah Remy tak bersalah dalam hal nie kan?

Tapi dari email yang kami terima nie, ternyata ada sedikit “twist” dengan apa yang diceritakan oleh Remy Ishak. Benar atau tidak, kami memang tak tahu. Yang penting kita kenalah tunggu pengakuan dari Umi Nazeera dan keluarganya.

Di bawah adalah email yang kami terima. Kami tak ubah satu patah perkataan pun.

[note]Saya terbaca komen kononnya da cerita tulis Umi upah org pukul sebab Remy minta clash,lalu rasa betul2 tak puas hati,terpanggil untuk memberi komen di atas penulisan tersebut.

Untuk pengetahuan semua peminat semua, tidak timbul soal Umi upah orang pukul Remy, yang memukul Remy tu abang Ummi, Pakcik dia dan boddyguard famili diorang.

SEBENARNYA, sehari sebelum Remy kena pukul, si Remy ni dah belasah Ummi sampai pecah muka kena pukul dgn telefon. Kejadian berlaku di bawah rumah Ummi sendiri, barulah terbongkar cerita sampai ke pengetahuan keluarga Ummi.. Rupa-rupanya ni dah berkali2 Ummi kena belasah teruk sampai 2 kali terima rawatan di Ampang Puteri.

Sudah lah Remy asyik bagi kenyataan tak mengaku, dayus betul…. Saya kenal keluarga gadis tersebut sejak dia kecil lagi, sampai sekarang. Memang keluarga dia berada, tapi tak pernah pulak mereka menghalang anak gadis mereka berkawan dengan sesiapa saja. Buktinya hampir 2 tahun apa Remy berkawan dengan gadis tersebut,dan  sepanjang tempoh tersebut keluarga tak pernah menghalang…

Tapi kalau dah terbongkar rupanya anak gadis mereka asyik kena kikis duit, kena pukul, memang la makbapak mana akan tahan…. Takkan dia orang nak duduk berpeluk tubuh tunggu anak masuk ICU baru nak bertindak??

Tapi yang pelik, walau asyik kena pukul dek si Remy, gadis tersebut macam tak serik je duk pertahankan si Remy.. Mungkin sebab dek cinta monyet, maklumlah gadis tersebut belum sampai umur 20tahun lagi.. Masih buta dalam mengenal mana cinta sejati , mana cinta yang boleh membunuh….

Zaman sekarang ni kalau setakat muka jer hensem, digilai ramai tapi hakikatnya buruk laku… Baik lagi yang muka tak hansem atau anak orang susah tapi tahu budi bahasa, reti sopan santun dengan perempuan…[/note]


Comments are closed.

Loading...