August 18th, 2009

waheeda akhil hayy

Sebelum anda layan lagi gambar-gambar pernikahan Akhil Hayy dan Waheeda nie, kami nak ajak anda semua berfikir tentang sesuatu. Ingat lagi tak Akhil cakap yang Waheeda kena sihir? Ala yang sampai meroyan tak tentu pasal tue. Kami ada dengar gak konon Wawa meroyan sampai habis pinggan satu rumah kena baling ngan dia. Memang betul la agaknya kot si Wawa nie kena sihir ngan orang yang dengki ngan dia.

Jadi nak citernya kat sini bukan pasal siapa yang sihir Waheeda. Tapi nak kongsi pendapat kitorang kenapa Akhil dan Waheeda kawin cepat sangat. Disebabkan Waheeda dah kena sihir, kesihatan pun dah makin teruk, meroyan pun dah agak melampau, jadi ustat rock nie pun amik keputusan nak kawin seberapa cepat yang boleh. Kenapa? Sebab ubatnya hanya ada pada Akhil. Ubatnya tak lain tak bukan ubat malam-malam dari seorang suami kepada seorang isteri.

Tue yang tengok gambar masa perkahwinan Akhil ngan Waheeda nie, si Wawa tue tersenyum sampai ke telinga. Sebab dia dah tau malam tue sakit dia akan baik. Dia nak sihat dah. Abang Akhil nak bagi “ubat” baik punya. Terus tak meroyan dah pas tue. Si Akhil plak dah kesian sangat kat Waheeda asyik meroyan jer tue yang dia pun bersemangat waja jer nak menikah cepat.

Logik tak kitorang punya pendapat? Kiranya murni jugaklah niat si Ustaz Akhil nie. Nak membantu hilangkan sihir di badan Wawa nie. Memang terharu lah kalau betul. Tak sangka Ustaz Akhil sanggup berkorban untuk Wawa. Eh, tapi tak tau lagi “ubat” tue menjadi ke tak. Almaklumlah, maybe “ubat” dah expired. Hehehe.

Lagi 19 gambar sekitar perkahwinan Waheeda dan Akhil Hayy dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Apa pendapat korang? Logik tak pendapat BeautifulNara pasal sebab diorang kawin cepat sangat? Kalau tak logik meh la kongsi teori korang gak. Nak gak tau apa korang semua fikir.

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy


Comments are closed.

Loading...