Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(LAGI GAMBAR)Akhil Hayy Dan Waheeda

waheeda akhil hayy

Sebelum anda layan lagi gambar-gambar pernikahan Akhil Hayy dan Waheeda nie, kami nak ajak anda semua berfikir tentang sesuatu. Ingat lagi tak Akhil cakap yang Waheeda kena sihir? Ala yang sampai meroyan tak tentu pasal tue. Kami ada dengar gak konon Wawa meroyan sampai habis pinggan satu rumah kena baling ngan dia. Memang betul la agaknya kot si Wawa nie kena sihir ngan orang yang dengki ngan dia.

Advertisement

Jadi nak citernya kat sini bukan pasal siapa yang sihir Waheeda. Tapi nak kongsi pendapat kitorang kenapa Akhil dan Waheeda kawin cepat sangat. Disebabkan Waheeda dah kena sihir, kesihatan pun dah makin teruk, meroyan pun dah agak melampau, jadi ustat rock nie pun amik keputusan nak kawin seberapa cepat yang boleh. Kenapa? Sebab ubatnya hanya ada pada Akhil. Ubatnya tak lain tak bukan ubat malam-malam dari seorang suami kepada seorang isteri.

Tue yang tengok gambar masa perkahwinan Akhil ngan Waheeda nie, si Wawa tue tersenyum sampai ke telinga. Sebab dia dah tau malam tue sakit dia akan baik. Dia nak sihat dah. Abang Akhil nak bagi “ubat” baik punya. Terus tak meroyan dah pas tue. Si Akhil plak dah kesian sangat kat Waheeda asyik meroyan jer tue yang dia pun bersemangat waja jer nak menikah cepat.

Logik tak kitorang punya pendapat? Kiranya murni jugaklah niat si Ustaz Akhil nie. Nak membantu hilangkan sihir di badan Wawa nie. Memang terharu lah kalau betul. Tak sangka Ustaz Akhil sanggup berkorban untuk Wawa. Eh, tapi tak tau lagi “ubat” tue menjadi ke tak. Almaklumlah, maybe “ubat” dah expired. Hehehe.

Lagi 19 gambar sekitar perkahwinan Waheeda dan Akhil Hayy dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Apa pendapat korang? Logik tak pendapat BeautifulNara pasal sebab diorang kawin cepat sangat? Kalau tak logik meh la kongsi teori korang gak. Nak gak tau apa korang semua fikir.

Advertisement

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

Advertisement

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

waheeda akhil hayy

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top