Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kylie Jenner Badan Macam Ni Boleh Pula Korang Terima – Atikah Suhaime

atikah suhaime

Berkongsi foto terbarunya, rata-rata netizen mengkritik bentuk badan pelakon Atikah Suhaime agak berisi berbanding sebelum ini yang dilihat terlalu kurus. Bagaimanapun, dia tidak melenting dan begitu tenang membaca semua komen-komen netizen.

atikah suhaime

Advertisement

Namun, sebagai manusia ada kalanya kita pasti akan terasa hati dengan kritikan yang dilemparkan.

Baru-baru ini, Atikah menerusi Insta Story meluahkan rasa kecewa apabila ada segelinitir yang membuat perbandingan dan memuji bintang Hollywood, Kylie Jenner cantik meskipun bentuk badannya berisi tetapi saiz badannya pula disifatkan sebagai ‘gemuk’.

atikah suhaime kylie jenner atikah suhaime kylie jenner

Terdahulu, sebenarnya ramai yang memuji Atikah nampak lebih jelita dan mempunyai bentuk badan yang cantik. Kata mereka, lebih baik untuk pelakon itu mengekalkan bentuk badan sebegitu. Memang ramai yang terpikat.

Sumber Berita : Media Hiburan

 

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    January 16, 2020 at 10:12 am

    Kylie jenner kan kafir . Kau kafir ke atikah ?

  2. Anonymous

    January 14, 2020 at 10:11 am

    aku bukan minat dia, kenal pn psl kes ptus tunang ke apa tu, tp aku x suka betullah org bodoh. Kan dia sentuh bab saiz badan, gemuk x gemuk semua, bukannya tentang pemakaian. Orng cerita saiz bdn yg sama, bukan ikut pemakaian. Kalau komen jangan guna bodoh tu boleh x, terbengang je kita bila nampak jenis2 bodoh ni mengomen.

  3. Hamidah Bt Hasan

    January 13, 2020 at 1:12 pm

    awak tu melayu,islam..kenapa nak bndingkan ngn org bukan islam.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama