January 10th, 2020

Berkongsi foto terbarunya, rata-rata netizen mengkritik bentuk badan pelakon Atikah Suhaime agak berisi berbanding sebelum ini yang dilihat terlalu kurus. Bagaimanapun, dia tidak melenting dan begitu tenang membaca semua komen-komen netizen.

atikah suhaime

Namun, sebagai manusia ada kalanya kita pasti akan terasa hati dengan kritikan yang dilemparkan.

Baru-baru ini, Atikah menerusi Insta Story meluahkan rasa kecewa apabila ada segelinitir yang membuat perbandingan dan memuji bintang Hollywood, Kylie Jenner cantik meskipun bentuk badannya berisi tetapi saiz badannya pula disifatkan sebagai ‘gemuk’.

atikah suhaime kylie jenner atikah suhaime kylie jenner

Terdahulu, sebenarnya ramai yang memuji Atikah nampak lebih jelita dan mempunyai bentuk badan yang cantik. Kata mereka, lebih baik untuk pelakon itu mengekalkan bentuk badan sebegitu. Memang ramai yang terpikat.

Sumber Berita : Media Hiburan

 

 


13 responses to “Kylie Jenner Badan Macam Ni Boleh Pula Korang Terima – Atikah Suhaime”

  1. Anonymous says:

    Kylie jenner kan kafir . Kau kafir ke atikah ?

  2. Anonymous says:

    aku bukan minat dia, kenal pn psl kes ptus tunang ke apa tu, tp aku x suka betullah org bodoh. Kan dia sentuh bab saiz badan, gemuk x gemuk semua, bukannya tentang pemakaian. Orng cerita saiz bdn yg sama, bukan ikut pemakaian. Kalau komen jangan guna bodoh tu boleh x, terbengang je kita bila nampak jenis2 bodoh ni mengomen.

  3. Hamidah Bt Hasan says:

    awak tu melayu,islam..kenapa nak bndingkan ngn org bukan islam.

Loading...