October 4th, 2012

Abang Nara tak pasti bagaimana kesilapan sebegini boleh terjadi. Namun kesalahan menggunakan “Allah S.A.W” harus diperbaiki dengan segera oleh Mizz Nina dan mereka yang terlibat dengan pembikinan albumnya. Seharusnya penggunaan yang sebenar ialah “Allah S.W.T” kerana “S.A.W” adalah untuk Nabi Muhammad.

kulit album mizz nina

Sekiranya mereka yang terlibat di dalam pembikinan kulit album ini ialah orang Islam, kesilapan semudah ini seharusnya tidak berlaku. Rasanya semua orang tahu apa yang patut digunakan dan apa yang tidak patut digunakan. Semoga Mizz Nina segera menyelesaikan kesilapan ini dan tidak mengulanginya lagi di masa hadapan. Kupasan lanjut boleh dibaca di www.hazrey.com.


121 responses to “Kulit Album Mizz Nina Tertera Allah S.A.W, Satu Kesilapan Yang Harus Segera Diperbaiki”

  1. ak insaf x heboh pon.. says:

    mase SPM dlu sunjek agama lingkup ke nina oi..??…seni la sgt kn.

  2. Lina says:

    Kenapa semua nak jadi judgmental dkt sini? dia tersilap lah tu, kenapa nak kutuk sampai dia punya muka semua.

  3. Cheeqmie says:

    Dia ni freemason.. Tgk kulit album je dah tau.. Knape nak flip huruf “Z” tu? Dah terbentuk satu segitiga… Kebetulan kot…

Loading...