Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kulit Album Mizz Nina Tertera Allah S.A.W, Satu Kesilapan Yang Harus Segera Diperbaiki

Abang Nara tak pasti bagaimana kesilapan sebegini boleh terjadi. Namun kesalahan menggunakan “Allah S.A.W” harus diperbaiki dengan segera oleh Mizz Nina dan mereka yang terlibat dengan pembikinan albumnya. Seharusnya penggunaan yang sebenar ialah “Allah S.W.T” kerana “S.A.W” adalah untuk Nabi Muhammad.

kulit album mizz nina

Advertisement

Sekiranya mereka yang terlibat di dalam pembikinan kulit album ini ialah orang Islam, kesilapan semudah ini seharusnya tidak berlaku. Rasanya semua orang tahu apa yang patut digunakan dan apa yang tidak patut digunakan. Semoga Mizz Nina segera menyelesaikan kesilapan ini dan tidak mengulanginya lagi di masa hadapan. Kupasan lanjut boleh dibaca di www.hazrey.com.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

121 Comments

  1. ak insaf x heboh pon..

    October 7, 2012 at 2:17 pm

    mase SPM dlu sunjek agama lingkup ke nina oi..??…seni la sgt kn.

  2. Lagubestbest

    October 5, 2012 at 7:11 pm

    ouch! malu weyhhh

  3. Lina

    October 5, 2012 at 5:10 pm

    Kenapa semua nak jadi judgmental dkt sini? dia tersilap lah tu, kenapa nak kutuk sampai dia punya muka semua.

  4. Cheeqmie

    October 5, 2012 at 4:18 pm

    Dia ni freemason.. Tgk kulit album je dah tau.. Knape nak flip huruf “Z” tu? Dah terbentuk satu segitiga… Kebetulan kot…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama