May 7th, 2010

gambar seram artis malaysia

Fuh ~~ Bila tengok lama-lama tenungan mata si artis kat atas nie, terasa memang betul-betul macam hantu plak. Seram beb!!! Sebijik tue make up dia buat macam hantu dalam filem-filem Malaysia dan Indonesia. Kalau terserempak kat tengah jalan, confirm akan lari pecut 100 meter macam Watson Nyambek.

Tapi sebenarnya hantu di atas ini adalah merupakan seorang artis lelaki yang pernah menjuarai satu program realiti TV. Nak kata femes taklah femes sangat. Nak kata tak femes langsung, ada jugak la kepopularitian dia. Kiranya dia nie standard artis suam-suam kuku jugaklah. Rasa-rasa sapa ek?

Cuba lah teka siapakah sebenarnya artis yang make up sebijik macam hantu nie. Renung dalam-dalam kat mata dia mesti korang akan dapat jawapannya nanti.


Comments are closed.

Loading...