Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kru Produksi Drama Dakwa Dicengkam Leher Oleh Sharnaaz Ahmad

Mengejutkan sungguh dakwaan daripada kru produksi drama yang bertajuk Darah Panas ini. Tak sangka pula Sharnaaz Ahmad sanggup melakukan perkara sebegini. Kalau ini benar-benar terjadi, pastinya reputasi Sharnaaz akan jatuh di mata peminat-peminatnya.

sharnaaz

Advertisement

Tragedi ini berlaku kepada seorang kru yang bernama Hafiz. Hafiz menguruskan bahagian pakaian. Oleh kerana terpaksa pakaian terpaksa ditukar, Hafiz tiba di tempat penggambaran lewat beberapa jam. Kata Hafiz kepada B*Pop semalam:-

Apabila saya turun daripada kereta, pengurusnya memanggil saya. Dia tanya kenapa saya lambat? Kemudian Sharnaaz pula panggil saya. Dia cakap “kau ingat aku balaci kau, tunggu lama”. Saya minta maaf. Saya cakap saya beli pakaian. Tiba-tiba Sharnaaz tolak saya dan cengkam leher saya dengan tangannya sehingga badan saya rapat ke dinding. Siku saya terkena kayu dan berdarah. Parut masih ada lagi. Tindakannya memang kurang ajar.

Fuh. Seram gila kan? Tragedi ini seolah-olah mengesahkan lagi khabar angin sikap panas baran Sharnaaz Ahmad. Mungkin Sharnaaz perlu belajar mengawal kemarahannya. Orang kata, kalau dah kahwin panas baran akan kurang secara automatik. Mungkin Sharnaaz perlu berkahwin secepat mungkin. Hehehe.

P.S: Rumah bertemakan Wild West untuk dijual.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

116 Comments

  1. MAMA

    November 19, 2012 at 12:11 pm

    panas baran ni….adalah semulajadi dalam diri seseorang, takkan dapat diubah-ubah, klu dah tau jangan nak mencampakkan diri kita dalam kebinasaan. Rupe hsome pun tk de makna dan tak kemanapun, klu harapkan rupa jer! sure hancur. So don play with fire!

  2. Anonymous

    November 6, 2012 at 7:50 pm

    mungkin y kate, alaa lewat bape jam jer, msti diepn selalu lewatkn…. klo kite di tempat sharnaaz mgkin kitepn hagin, lgi2 klo kite ad hal len.. jgan hipokrit la yer, tggu half hr pn dah berasap.. tp xde la sokong tidakan sharz.. kite xtau perkre sbnarnykn..

  3. lelaki sejati

    November 6, 2012 at 2:00 pm

    sebab tu abang cakap better kawin dengan suami org mcm abang ni…lelaki dah berkawin ni sabar orgnya..mcm abang…sabar dan tenang….lelaki bujang ni x matured…hahahaha…

  4. Saja

    November 6, 2012 at 11:42 am

    kawan baik aku dia pnya bapaknya panas baran..dia memg x pukul emaknya tpi barang kt uma bnyk y jahanam…

  5. Sshh

    November 6, 2012 at 11:39 am

    kalau dh kawin sok masih panas baran gak x tahu la nk ckp..nti kalau shila y x jadi mangsa panas baran dia..abis nti barang kt rumah y jdi arwah d sebabkan oleh panas baran shanaz….biasanya la org y panas baran ni bila dia ok pijak semut pn x mati…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top