November 5th, 2012

Mengejutkan sungguh dakwaan daripada kru produksi drama yang bertajuk Darah Panas ini. Tak sangka pula Sharnaaz Ahmad sanggup melakukan perkara sebegini. Kalau ini benar-benar terjadi, pastinya reputasi Sharnaaz akan jatuh di mata peminat-peminatnya.

sharnaaz

Tragedi ini berlaku kepada seorang kru yang bernama Hafiz. Hafiz menguruskan bahagian pakaian. Oleh kerana terpaksa pakaian terpaksa ditukar, Hafiz tiba di tempat penggambaran lewat beberapa jam. Kata Hafiz kepada B*Pop semalam:-

Apabila saya turun daripada kereta, pengurusnya memanggil saya. Dia tanya kenapa saya lambat? Kemudian Sharnaaz pula panggil saya. Dia cakap “kau ingat aku balaci kau, tunggu lama”. Saya minta maaf. Saya cakap saya beli pakaian. Tiba-tiba Sharnaaz tolak saya dan cengkam leher saya dengan tangannya sehingga badan saya rapat ke dinding. Siku saya terkena kayu dan berdarah. Parut masih ada lagi. Tindakannya memang kurang ajar.

Fuh. Seram gila kan? Tragedi ini seolah-olah mengesahkan lagi khabar angin sikap panas baran Sharnaaz Ahmad. Mungkin Sharnaaz perlu belajar mengawal kemarahannya. Orang kata, kalau dah kahwin panas baran akan kurang secara automatik. Mungkin Sharnaaz perlu berkahwin secepat mungkin. Hehehe.

P.S: Rumah bertemakan Wild West untuk dijual.


116 responses to “Kru Produksi Drama Dakwa Dicengkam Leher Oleh Sharnaaz Ahmad”

  1. MAMA says:

    panas baran ni….adalah semulajadi dalam diri seseorang, takkan dapat diubah-ubah, klu dah tau jangan nak mencampakkan diri kita dalam kebinasaan. Rupe hsome pun tk de makna dan tak kemanapun, klu harapkan rupa jer! sure hancur. So don play with fire!

  2. Anonymous says:

    mungkin y kate, alaa lewat bape jam jer, msti diepn selalu lewatkn…. klo kite di tempat sharnaaz mgkin kitepn hagin, lgi2 klo kite ad hal len.. jgan hipokrit la yer, tggu half hr pn dah berasap.. tp xde la sokong tidakan sharz.. kite xtau perkre sbnarnykn..

  3. lelaki sejati says:

    sebab tu abang cakap better kawin dengan suami org mcm abang ni…lelaki dah berkawin ni sabar orgnya..mcm abang…sabar dan tenang….lelaki bujang ni x matured…hahahaha…

  4. Saja says:

    kawan baik aku dia pnya bapaknya panas baran..dia memg x pukul emaknya tpi barang kt uma bnyk y jahanam…

  5. Sshh says:

    kalau dh kawin sok masih panas baran gak x tahu la nk ckp..nti kalau shila y x jadi mangsa panas baran dia..abis nti barang kt rumah y jdi arwah d sebabkan oleh panas baran shanaz….biasanya la org y panas baran ni bila dia ok pijak semut pn x mati…

Loading...