Written by Bella | September 1st, 2018

Baru-baru ini kecoh di media sosial apabila pelakon Fathia Latiff yang juga BFF Zarina Anjoulie memuat naik foto rakannya itu tidak bertudung serta berpakaian seksi dan berpelukan dengan penyanyi Ismail Izzani di sebuah kelab malam.

Pelbagai spekulasi yang timbul tentang kemesraan mereka itu termasuklah ada pihak mempertikaikan bagaimana Mael boleh masuk ke kelab malam sedangkan umur beliau baru sahaja 18 tahun.

Susulan kelakuan mereka yang tidak senonoh itu, pihak pengurusan Mael telah memohon maaf dan memberitahu penyanyi itu cukup kesal dengan keterlanjuran itu.

Secara jujurnya, Ismail sudah pun memohon maaf kepada pihak pengurusan dan juga kepada Mama dan keluarganya. Beliau kesal dan Insyaallah kami akan sentiasa berada di sisi beliau untuk terus memberi sokongan dari segala aspek. Lagi-lagi pada waktu sukar seperti begini.

Bagaimanapun, pihak media buat masa ini gagal untuk mendapatkan komen lanjut mengenai kontroversi hangat ini daripada mulut Mael sendiri.

Terdahulu, Fathia ada meminta artis remaja itu menghubungi Zarina. Namun, foto penuh kontroversi tersebut telah dipadam oleh Fathia selepas menerima kecaman daripada netizen. Malah, beliau juga sudah menutup ruangan komen di akaun Instagramnya.

Sumber Berita : mStar Online

80 responses to Kontroversi Peluk Zarina Anjoulie Di Kelab Malam, Ismail Izzani Mohon Maaf

  1. Mail oh Mail says:

    buat malu mael upin ipin je,nampak innocent,tapi perangai noncent

    17

    0
    • Fathia says:

      Takyay nak bagi hadiah la penipu kalau bagi pon fake je dah la gemok malukan ore machang jah bodo gegey mung ni vida…

      3

      5
      • Anonymous says:

        Kau salah tered nie der. Vida kat page lain.

        24

        0
        • Sampah mykt says:

          Vida kat page lain pun sama trash ..sampah ..

          Mamat ni peluk sampah ….
          Vida ada coins sampah ……

          Key word …..sampah …

          13

          1
        • Anonymous says:

          baru skrg nk bongkar penipuan?? tiada ape yg nk dihairankan.. selepas kemunculan qu puteh,septutnya korg semua hairan,knp masih ada lagi sebilangan rakyat malaysia yg x putih2.. Dari situ ,, seharusnya kita dah tahu, bhw sudah jelas, ketidakberkesanannya produk tersebut…

          10

          0
        • Tanya Jew says:

          Macam Ini mana Negara Cinta Malaysia Kita tak bankrupt. Menteri2 BN-Umno yang kaya sekali dalam Negara kita, betul ke?

          2

          2
        • Anonymous says:

          Pembangkang baru mmg kaki fitnah pastu menuduh pihak lain memfitnah. Adoi..bengong 63 tahun tak sudah!

          3

          3
        • Anonymous says:

          Hukum mati jer org mcm nie, x pyh la nk sumbat dlm Penjara lama2 sgt.. membazir duit jer bg mkn dlm Penjara tu..

          2

          0
        • Anonymous says:

          Xpe dik.. Bace ni komen abam ni kalau kau nampak..
          Kadang2 kite kene kebelakang sikit supaya kite punya lebih ruang untuk kite melompat lebih jauh ke hadapan…tak paham ko tnye cikgu ko nanti dik.. Hadam kan betul2..

          3

          0
      • Sajat says:

        Ini tak mengubah pendirian macai utk terus menjilat Najib…
        Percaya la..kejap lagi berduyun macai masuk pertahankan dacing senget.

        2

        4
      • Hidup LGBT says:

        umno pas mmg kaki pmfitnah.
        buktinya dh 4-5 pmimpin pas n umno dh disaman kerana mfitnah. lagi dasyat. Hak asasi manusia tak dijaga, macam mana nak jaga hak rakyat Malaysia?

        3

        12
        • Anonymous says:

          abaikan saja komen netizen umno malaysia yg sebenarnya kecewa dalam hidup

          1

          4
        • Anonymous says:

          kerajaan PH pun cakap tak selupa bikin. aku tunggu je harga minyak turun selepas 9 Mei. tak turun-turun pun. motif nak jadi kerajaan hanya nak tumbangkan najib. masalah kos sara hidup rakyat yang tinggi tak dititikberatkan pun. sama je rejim dulu, rejim sekarang. dalam tv duk sibuk canang hutang banyak, pastu cari bukti nak dakwa najib dan jo lo. boring la. dah jadi kerajaan ni, fokus la pada usaha nak bantu rakyat. cuba buat sesuatu yang boleh bantu rakyat secara keseluruhan. turunkan harga minyak ke harga tol ke.

          22

          0
      • Mak Becok says:

        LGBT tak lah seteruk mana pun!!

        0

        14
      • Perdono says:

        ?Marito in ospedale con suocero.?
        ?Mi preparo per iniziare il turno.?
        ?Prendo Leo ancora addormentato per portarlo dalla nonna ed esco, cerco di metterlo in macchina quando all’ultimo batte la testa contro la portiera.?
        ?Si sveglia, si mette a piangere e con uno sguardo misto tra odio e disperazione mi urla “MAMMA PERCHÈ?”? Per la rubrica “mamma di merda” di oggi è tutto. ?

        0

        0
    • Anonymous says:

      Memang betul2 keparat menteri2 dulu ni..juta2 makan duit…rakyat kerja siang mlm cari makan bersusah2 utk hidup..ni kan duit besepah sepah2

      3

      1
    • Anonymous says:

      Duit tak sempat nak dibahagi2kan…..itu yg mereka meroyan bila kalah…..nyata wang pun tak mampu membeli kemenangan UMNGOK.

      0

      5
    • Anonymous says:

      LGBT adalah permainan UMNO dan PAS sebab kalah teruk. Tu je sebenarnya.

      3

      4
    • Anonymous says:

      Masaalah sosial disebab kan Najib. Duit yng penting akhlak tolak. Cuba tanya Kak Mah!!!

      0

      1
    • Anonymous says:

      Hi Hin Tze Siong, good day! Thank you for your interest. Click on the sign up link to provide your details or PM your contact and our sales team will be in touch with you soon. You may also reach us at 03-2727 7510. Have a great day!

      1

      0
    • minah jambu say NO to drugs says:

      yg kau gi pelok si zarina anjlie tu nak buat happe !! dia bukan nye jambuuuu sangat!! lagi satu prangai liar konon nak havoc la tapi emmmm…

      0

      0
  2. ada aku kesah says:

    pahal aku nmpk tangan kiri zarina tu mcm pegang konek mael??
    hahaha ke bukan tangan dia tu?? tp ishh aku nmpk niii…

    0

    0
  3. akak sado says:

    Ni lah jadi nye..zaman dlu artis sbnrnye ramai yg berpendidikan cth sudirman, fahrin..bila spesis mcm mael ni jd retis, bru nk up da poyo, sombong dlu kononnye SPM x penting, ko jadi la sampah camni dik..ko sama spesis mcm emma maembong la dik…teringat aku gambar emma dlu sebijik camni ngan jantan…rasa2 ada harapan hancur karier ni..tgu dan lihat

    8

    0
    • Anonymous says:

      Dari parti keramat yg dicanang2kan menjadi parti kera amat akhirnya.
      Kepada lebai2 peneraju pas, fikir2kanlah perbidalan tok nenek yg dilupakan ,” tiada beban batu digalas” .

      1

      2
      • Lol says:

        PAS bodoh di sontot UMNO!

        1

        6
      • Anonymous says:

        Korang ni Mat Rempit ke Mat Tetak? Cuba hidup jangan menyusahkan org boleh tak? Buat keja tak berfaedah lepas tu bila ditegur mulalah hilang akal tetak pukul org. Memang sesuai duduk penjara je korang ni.

        0

        0
      • Anonymous says:

        Ramai nye yg komen dalam ni berada kat tempat kejadian..

        0

        0
      • Anonymous says:

        Bangkit pa..awat hg p palembang lena kot…patut ku tgk hg naik benda tu mcm naik keta surung org tolong tolak…karut hg ni…xyakin xmampu berlatih dulu..takat main mcm tu malu geng papan luncur laju

        0

        0
    • Itie says:

      Tunjukkan lah akhlak dan budaya Islam yang sebenarnya….Contohi rakyat Jepun.. Pergi Mekah mereka kutip sampah bersepah.. Pergi Bolasepak Piala Dunia mereka tetap kutip sampah terbiar dalam stadium. Tidak Malukah umat Islam di Malaysia.

      7

      0
    • Nona says:

      selarilah ngan kehendwk islam la tu .. tanah adat org asal pn xselesai2. kau tengok klantan ape dorqng buat kt org asal? yg ditolong bknye rakyat kebanyakan spt org asal tp puak kapitalis pulak .. nie ke krajwan islam?

      2

      1
    • Anonymous says:

      Tak paya tunggu , banyak lagi yg berbakat adik oiiii

      1

      0
  4. Nini says:

    Bdk mael ni kalau dibiarkn hidup bawah bimbingan fathia n anjoli sah2 bdk ni hancur lebur..mana gi mak/bapak mael ni..datuk/datin awasilh mael ni..bdk remaja mmg mudah terpengaruh..tambah pulak ilmu kat dada 0..suh sekolah malas ehh luku2 kepala barutau..geram…

    10

    0
    • Anonymous says:

      LGBT zaman umno dah sda dulu diam ..tiba2 sekarang nak berkokok pasal LGBT … nak tunjuk pandai ko ni?

      0

      2
      • Anonymous says:

        Makin gila orang skamg ni….otak tak betul dah.masuk lokap nanti padan muka….la

        0

        0
      • Anonymous says:

        Klu dah sampai taraf wakil malaysia jaga persembahan…jgn lah buat malu..klu x layak x payah .jgn…tangkap muat ajer..fokas pada acara yg bolih meyumbang..pingat..tu lebih baik..MENTERI SUKAN.PON JGN EMOSINAL..SGT..DAH MCM HERO TAMIL LAH KAU..LEBIH2 PULAK..

        0

        0
    • Anonymous says:

      Umno dan fitnah tiada. Ni apa? Salah LGBT ke weyyy?

      0

      1
    • Shida says:

      Yang buang anak dan beromen tepi tasik minah tudung. Jgn salahkan ekonomi sebab itu memang didikan UMNO dari dulu lah!

      2

      0
  5. nina says:

    tak tak.perangai si mail tu paham la jugak perangai cam tu, umur pun muda lagi..yang aku x faham kenapa si fatiya buat macam tu..kau nak kantoikan mail punya perangai tapi kau kantoikan bff kau sendiri si zarina tu tak pakai tudung baju jarang pg club malam.bodoh gila nak mati si fatiya ni.bukak aib member ,bukak aib mail.

    11

    0
    • missy elliot says:

      balas dendam kot wey..haritu kan bff dia si zarina tu p post gambar fathiya isap rokok tu..ni dia sebar la gmbr bff dia blk..elok sgt la depa 2 ekoq nI bekawan..

      8

      0
      • Anonymous says:

        Betul. LGBT pun manusia juga, sebagai ciptaan Allah, mereka harus diberi peluang hidup dengan aman dan membawa mereka balik kehidupan yg benar, tindakan keras tdk perlu kecuali hanya mereka buat salah disegi undang undang dan kekacauan dan gangguan kehidupan orang lain.

        0

        7
      • Anonymous says:

        Inilah keadaannya bila mereka tak dapat terima bahawa mereka tidak lagi berkuasa. Sembang ugama pong pang pong pang tapi hakikatnya tak dapat percaya qada dan qadar.

        3

        0
    • Anonymous says:

      Hi Katherina, good day! Thank you for your interest. Click on the sign up link to provide your details or PM your contact and our sales team will be in touch with you soon. Have a great day!

      0

      0
    • Anonymous says:

      Woi Nini, saya lebih menghormati fatin sebab menyahut cabaran negara dlm.sukan skate board drp..gadis remaja melayu yg.buat video tentang alat kelamin lelaki m.sia serta mereka yg.buat tik tok dan remaja p.puan yg.bergaduh sehingga tudung melayang utk.berebut jantan tak guna

      5

      0
  6. missy elliot says:

    balas dendam kot wey..haritu kan bff dia si zarina tu p post gambar fathiya isap rokok tu..ni dia sebar la gmbr bff dia blk..elok sgt la depa 2 ekoq nI bekawan..

    1

    0
    • Anonymous says:

      apa cer topup kna potong? dlu msa gst implement potong topup ko kemain lg hentam krjaan be end min? kamon la!

      1

      0
      • Anonymous says:

        Hi Missy Faris Mahroz, good day! Thank you for your interest. Click on the sign up link to provide your details or PM your contact and our sales team will be in touch with you soon. You may also reach us at 03-2727 7510. Have a great day!

        0

        0
    • Anonymous says:

      PH…..utamakan kes Najib ….selesaikan “once for all”….bermacam fitnah disebarkan..lebih teruk lagi daripada pembangkang sebelum pru 14…sekarang selepas pru14..pembamgkang baru didominasi UMNO dan PAS leboh bijak tabur fitnah…

      1

      1
    • Hajjah Rubiah says:

      Kelentit perlu diasah utk kekal berahi. Ko xtahu ke?

      3

      0
  7. Anonymous says:

    Najib orang mulia.dia difitnah.Buta mata takpe kot.buta hati?Jadilah penjilat.dan penyalak.selamanya.

    1

    0
  8. Tijah says:

    Tengok bendera BN sahaja ….tau dah berapa juta wang rakyat digunakan…tu la besar salah!

    1

    1
  9. Peneguk Ketum says:

    Jgn nk tegapkn benang yg basah..
    Lebih baik tegakan pekara/isu yg penting tuk kepentingan & kebaikan rakyat…

    1

    0
  10. Anonymous says:

    Tu la ckp spm X penting. Tu yg jd bangang n horny Tu.dh la muka mcm sid the sloth. G blaja dlu la dik mael oi. Geli btul tengok did ngan anjoulie Tu.

    0

    0
  11. Arul Kanda says:

    BN tumbang da cukup bagi rakyat.. next?

    0

    3
  12. Zarina says:

    Itu le koje puak2 umngok ni nak urus negara dah jahanam dibuatnya jadi cipta lah fitnah utk kelirukan rakyat..moron!

    2

    1
  13. Kak Ya says:

    LGBT dah wujud dari zaman BN dulu lagi la bengong!!! Knp baru skrg memekak ni setan?!

    4

    1
  14. Umno semakin parah says:

    Ini semua salah UMNO lah bukan LGBT!!

    0

    1
  15. Anonymous says:

    PAS memang suka pitenah! Ni boleh pulak… hihiks

    0

    1
  16. Anonymous says:

    Allahuakhbar !. Just tegur korang tetak oku. Dasar mat rempit gimak. Aku harap yg tetak oku ini accident Dan mati katak. Mat rempit ini manusia yg tk berguna klu mampus lagi elok klu ada menyusahkan. Sbb tu jgnlah kita nk tegur sewenang2nya group mat rempit sbb bahaya tk diduga. Diorang ramai. Klu betul India yg tetak, kita cari reramai dan kita tetak punainya sampai putus.

    0

    0
  17. Anonymous says:

    Mat rempit mcm korang nie la yg memburukkan name mat2 rempit yg lain..parangkan org berani.. pastu nk lari plak apehal tggu je la situ.. ape la nk jd..

    0

    0
  18. Anonymous says:

    ni semua salah umno-najib

    0

    2
  19. Anonymous says:

    Teruskan hajat mu tu nak…peduli kan apa mulut orang yg ada ijazah PHD…lagi pun bukan dia org bagi makan mimum..ibu bapa juga…

    0

    0
  20. Anonymous says:

    Kenapa pilih zarinah dan fatiha? Penat cari duit selalu lalok… Cuba pikat Izreen kah dia pun sanggup belanja lelaki…vida dan cik b itu baru betul2 loaded.. kalau setakat anak datuk masih harap ibubapa apa kakilah…

    0

    0
  21. Adoi..ape nk jd ni bawah umur pn dh masuk kelab malam..semoga ahli keluarga kita jauh drp perkara2 mcm ni

    1

    0
  22. Anonymous says:

    Ak rasa ruangan kt komen nara ni perlu ditutup.makin menjadi2 fitnah dunia dgn bhs mencarut bagai!dunia nk kiamat dh wei..insaf2 la

    8

    0
  23. Anonymous says:

    Pergi kelab malam kena sst tak? Topup dh kena ni. Nak gi jugak~

    1

    0
  24. whoknows says:

    ah ni semua salah fathia. orang nak berjimba pun tak tenang.

    1

    0
  25. MasterJ says:

    Fathia, you trouble maker…
    lantak zarina anjoulie la if she wanna go clubbing buka hoohaa or what not, kata bff.. come-on man…. you one good architect Fathia…

    1

    0
  26. candy b says:

    Kau salah tered nie der. Vida kat page lain.

    0

    0

Leave a Comment

Optional