January 17th, 2019

Susulan kontroversi berhibur di kelab malam dan meminum arak, gelaran Haneesya Hanee sebagai Dewi Remaja 2018/2019 ditarik balik kerana didapati telah melanggar kontrak  serta syarat-syarat yang telah ditandatanganinya ketika menyertai pertandingan Dewi Remaja.

Menerusi satu sidang media khas yang diadakan oleh pihak Nu Ideaktiv tengah hari tadi, Haneesya yang sedih dengan apa yang berlaku menyerahkan semula  mahkota kemenangannya, trofi serta selempang Dewi Remaja.

Menurut Editor Majalah Remaja, Faiz Aiman, tiada sesiapa yang akan ditabalkan sebagai Dewi Remaja terbaru bagi edisi 2018/2019.  Tempat kedua masih milik Tia Sarah begitu juga dengan Sherin Amiri di tempat ketiga.

Difahamkan, video yang tersebar itu berlaku sebulan sebelum pertandingan akhir rancangan pencarian bakat itu. Malah, pada malam kemenangan 13 Januari lalu, Haneesya berada di rumah bersama keluarganya.

Kami harap Haneesya akan jadikan apa yang berlaku sebagai pengajaran dan janganlah mensia-siakan bakat yang anda miliki. Semoga terus maju jaya walaupun tidak lagi bergelar Dewi Remaja.

Sumber Berita : Media Hiburan

Kredit Video : Facebook  Remaja & Instagram Majalah Remaja


117 responses to “Kontroversi Kelab Malam Dan Arak : Gelaran Dewi Remaja 2018/2019 Haneesya Hanee Ditarik Balik”

  1. Tanya je.. says:

    Tgk gaya minum budak2 ni, nmpk mcm dah biasa je.

  2. gugugaga says:

    biar muka itam jgn hati sama itam…

  3. Ms CB says:

    Girl, u have dat exotic look n still young, u u are destined fr greater things at international level, learn frm mistakes n dont let it bring u down

  4. positif_vibes_only says:

    jaga ‘lidah keyboard’ kita, berdosa kutuk keji orang ni. doakan yang baik2 sudah.
    semua orang ada family kan.

    • helooooo says:

      mak haneesya kan… tunggu yer byk artis bakal berguru dgn anda yg pandai auta stail afrika scammer… dan2 positif pdhal kt umah lupa nak ajar anak sembahyang 5 waktu.. drpd sibuk baca Nara g jaga almari baju2 anak rupa bitch sudah…

      tgk fasha sanda kene kutuk relax jer…
      syukur lah ada acik2 bawang tegar remaja lain.. supaya tak terikut perangai haneesya umur 18thn dh jd drunker.. kaki disco kaki minum air setan bitch sucker… failed icon to community..

Loading...