Konsep iPhone 8 Dengan Rekaan Lutsinar Pada Bahagian Belakang

Teknologi

Konsep iPhone 8 Dengan Rekaan Lutsinar Pada Bahagian Belakang

iPhone 8 merupakan peranti yang akan menyambut 10 tahun iPhone di pasaran sejak debut pada 9 January, 2007. Pada waktu itu Steve Jobs mengambil resiko dengan mengenalkan product yang baru dan pertama di pasaran iaitu telefon pintar. Tapi usaha Apple berbaloi kerana selepas pelancaran iPhone generasi pertama itu, telefon pintar menjadi terkenal dengan tumbu beberapa pesaing baru yang menggunakan sistem operasi Android.

Advertisement

Untuk sedekat iPhone di pasaran, ramai yang berkongsi rumors yang menarik mengenai iPhone 8 yang bakal dilancarkan.

Tapi video ini merupakan konsep iPhone yang lutsinar dimana komponent belakang iPhone boleh dilihat dengan jelas. Konsep ini agak realistic dan Curved Labs melalkukan dengan menarik dari cip pemprosesan (A11) hingga ke battery dan Taptic Engine.

Ianya sangat menarik bagi “GEEK” yang sukakan iPhone tetapi sesetengah orang tidak peduli tentang perkakasan dalaman yang digunakan. Dorang tahu guna je, ambil selfie dan scroll sosial media.

Agak menarik konsep ini, tapi penulis lebih suka gaya iPhone yang dilengkapi dengan warna warna yang menarik. Nampak smart nak mampus, tambah tambah warna merah dan jack black.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...