Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kongsi Video Aksi Berdukung, Risteena Dan Isa Khan Tidak Kisah Dikecam

aksi dukung isa khan risteena

Kehangatan cinta pasangan Risteena Munim dan Isa Khan sedang hangat membara dan jelas sekali mereka kelihatan bahagia bersama. Hati mereka sedang berbunga-bunga dan begitu terbuka berkongsi setiap momen indah bersama di media sosial. Bak kata Risteena, dia adalah wanita paling bertuah kerana mempunyai tunang yang baik dan mencintainya sepenuh hati.

Advertisement

Tidak kisah dikecam terlalu menayang kebahagiaan bersama, Risteena baru-baru ini memuat lagi video romantis mereka berdua sedang menari.

Video tersebut turut memaparkan aksi mesra Isa sedang mendukung Risteena sambil kedua-duanya saling bertentangan mata. Menerusi perkongsiannya itu, Risteena sempat menitipkan pesanan selamat tinggal buat ‘haters’ di luar sana. Tidak lagi peduli dengan kecaman tentang kemesraan mereka.

Aksi dukung mesra, hangat dilamun cinta

 

Advertisement

 

kongsi-video-aksi-berdukung-risteena-tidak-kisah-dikecam

Cepat-cepatlah kahwin

risteena isa khan risteena isa khan

risteena isa khan

Rata-rata netizen yang melihat aksi mesra pasangan ini meminta agar mereka cepat-cepat kahwin. Bila hubungan itu sudah halal barulah bertambah manis dan tidak akan menimbulkan fitnah. Buat masa ini, cubalah untuk menjaga batas pergaulan.

Terdahulu, Risteena dan Isa telah selamat mengikat tali pertunangan pada 23 November 2019 ketika bercuti di Bali, Indonesia. Bagaimanapun, mereka masih belum menetapkan tarikh perkahwinan.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

10 Comments

  1. Beby

    January 21, 2020 at 7:59 pm

    Dukung je pon, bukan berjubur

  2. Whatever

    January 21, 2020 at 5:58 pm

    Rosak lagu fav aku. Mengalahkan mat saleh dress ristina tu..pendek giler. Astaghfirullahal azim.

  3. haha

    January 21, 2020 at 4:59 pm

    hahaha

  4. Anonymous

    January 21, 2020 at 3:53 pm

    taik tengah wangi……

  5. Rahsia

    January 21, 2020 at 3:47 pm

    KAlau mcm ni/ artis2 lain holiday sana sini masa tgh bercinta xde ke jais ape nk tangkap? Nk ambush? Sbb dah terang lg bersuluh.. haih kwin pun belum confirm belum tentu lg dik non oiiii bila masa bercinta xbest? Tanya semua org, yg haram semua best huhu just my 2cent

Loading...
To Top