Kongsi Gambar Cincin, Nelydia Senrose Sudah Dilamar Jutawan?

Kongsi Gambar Cincin, Nelydia Senrose Sudah Dilamar Jutawan?

Sebelum ini BeautifulNara pernah menerima kiriman e-mel dari seorang pembaca mengenai kekasih Nelydia Senrose yang dikatakan seorang jutawan muda berusia 30-an.

Tidak menafikan hal itu, Nelydia memberitahu sedang mengenali hati budi jutawan muda tersebut dan menerima jika tertulis jodohnya dengan lelaki itu yang hanya digelar ‘Mr. H.’

Terbaru, melalui akaun Twitter Nelydia telah berkongsi cincin yang tersarung di jari manisnya dengan tulisan:

Advertisement

Hari paling bahagia dalam hidup saya. Impian memang boleh jadi kenyataan.

Seterusnya, Nelydia menulis bahawanya hatinya ‘mekar’seperti bebunga di taman bunga London tersebut.



Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Netizen membuat telahan bahawa Nelydia telah dilamar seseorang dan mengucapkan tahniah kepadanya di Twitter:


Bagaimanapun, Nelydia tidak mengiyakan mahupun menafikan telahan Netizen itu.

Nelydia dan Mr. H telah berkenalan sejak beberapa bulan lalu. – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

29 Comments

  1. Anonymous

    April 13, 2018 at 11:27 am

    Artis malaysia ni kalau tak kawin dgn jutawan, businessman, ahli perniagaan, hartawan mesti kawin dgn laki orang. Tak pernah pulak tengok artis malaysia ni kawin dgn org keja kerajaan atau swasta. Agaknya memang standard artis malaysia gitu

    • senah

      April 13, 2018 at 11:34 am

      siapa ckp takde, husband siti saleha kan org kja gov hehehe.. yg ckp takde tu cuma mentaliti saje ahaks :P

    • Hot stuff

      April 13, 2018 at 8:40 pm

      Mesti la. Klau takkawin jantan berduit, sapa nak tolong byr bmw x6, rumah banglo and inject muka. Takat nk jd artis kat msia ni mana byk sgt dpt. Laku pun mcm maggi mee je. Itu la strategi yg betina. Yg jantan x tau nk jual apa

    • Anonymous

      April 16, 2018 at 4:04 pm

      laki saleha tu PTD oii…duit byk tu…cpt je naik pangkat sape xnk…kwn aku PTD skrg ni dh gred 48..x lme lg naik laa gred lg..silap2 dpt jd jusa…cb klu pegawai bese2 je nak ke saleha tu???tanye je…

    • Cili bawang merah

      April 13, 2018 at 11:42 am

      Ya betul kebykkn gitulh..nk hidup mewah dgn segera.
      atau org keje gomen or swasta yg x mau artis tu..taulh artis glamor n byk songel..

    • Sisturnina

      April 14, 2018 at 9:00 pm

      Kahwin dengan org biasa….jadi mcm ziana zeng pulak. Ko stok minah gomen kahwin la dengan mat gomen jugak, minah kg kajwin la dengan laki kerja kg gak. Minah kilang kahwinlah dengan mat rempit.kau ingat hidup ni ibarat Cinderella? Choiii..sedarlah diri tu…ctdk pun kahwin Jutawan. Ada rupa apa salahnya Cari yg poket penuh? Yg miskin pun bukan semua baik dan penyayang.

  2. buluss

    April 13, 2018 at 11:08 am

    aku taknak komen negatif, tapi cantik nya tangan

  3. PP

    April 13, 2018 at 10:47 am

    Dah keluar caption cenggitu kalau x jadi dgn jutawan tu.. mau nk sorok muka ka mana..berteka teku lh pulak..

  4. onionm

    April 13, 2018 at 10:10 am

    Neelopak je takde orang nak lagi

    • melati

      April 13, 2018 at 10:24 am

      Neelofa , Rani Kulup pun tak nk…!!! Harap2 lepas ni berwaspada ya Nelydia , semuga kejadian tak berulang dkt kakak awak yg bakal Tunang Hilang dilautan Dh 18 purnama tak Kunjung2….hmmm

    • Che Mah Onion

      April 13, 2018 at 6:19 pm

      Ish …tak berkenan aku si lopak tu

  5. SuperFox

    April 13, 2018 at 9:14 am

    Doakan yg baik2 sajer… ‘Gratz!

Loading...