Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kongsi Foto Tanpa Solekan, Ramai Terpukau Dengan Wajah Cantik Neelofa

Neelofa dikenali sebagai seorang selebriti yang cukup berani tampil dengan fesyen dan dandanan yang unik.

Advertisement

Berkongsi foto dirinya yang kini berada di Tanah Suci Mekah bagi menunaikan ibadah umrah, foto Neelofa tanpa sebarang solekan tebal di wajahnya menarik perhatian ramai.

Rata-rata netizen tertawan dan memuji rupa paras jelita yang dimiliki oleh Neelofa. Memang cantik sekali apatah lagi dengan senyuman manis yang terukir di wajahnya itu.

Kejelitaan Neelofa memang tidak dapat disangkal lagi, sejuk mata memandang kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

156 Comments

  1. Anonymous

    June 14, 2019 at 4:46 pm

    kalau kat Pakistan, wajah mcm ni bukan lah cantik…kira org tak pdglah..x pujilah..Malaysia ni hanya 20% je lawa / kacak..itupun byk mix..selebihnya..fikir sendiri.

  2. Makhluk Allah

    June 14, 2019 at 3:58 pm

    Tak payah puji org lain..dr sendr dh cukup perfect.. Sibuk jaga tepi kain org pahal..

  3. Anonymous

    June 14, 2019 at 2:14 pm

    kelantan ni pengotor !!!

    • Anonymous

      June 14, 2019 at 4:07 pm

      hrp muka je molek

  4. tachaa

    June 14, 2019 at 1:00 pm

    fazura belum kahwin masa dia sebaya neelofa

  5. Anonymous

    June 14, 2019 at 5:30 am

    Beruntungnya dimurahkan rezeki boleh kerap2 ke Mekah Madinah. Pandai bawa diri Lofa, di sana elok teratur hijabnya. Bila di tanah suci semua cantik. X perlu peminat nak puji melambung. Sayang, istiqamah itu sukar. Takpelah dia muda lagi and takpelah peminat taksub dia pun ramai. Teruslah hanyut. It is sad when you become an icon and ur fans want to be like you. If you portray as a proper muslimah, InsyaAllah your fans will follow you. Now, they wear turbans because you sell them.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama