June 13th, 2019

Neelofa dikenali sebagai seorang selebriti yang cukup berani tampil dengan fesyen dan dandanan yang unik.

Berkongsi foto dirinya yang kini berada di Tanah Suci Mekah bagi menunaikan ibadah umrah, foto Neelofa tanpa sebarang solekan tebal di wajahnya menarik perhatian ramai.

Rata-rata netizen tertawan dan memuji rupa paras jelita yang dimiliki oleh Neelofa. Memang cantik sekali apatah lagi dengan senyuman manis yang terukir di wajahnya itu.

Kejelitaan Neelofa memang tidak dapat disangkal lagi, sejuk mata memandang kan?


156 responses to “Kongsi Foto Tanpa Solekan, Ramai Terpukau Dengan Wajah Cantik Neelofa”

  1. Anonymous says:

    kalau kat Pakistan, wajah mcm ni bukan lah cantik…kira org tak pdglah..x pujilah..Malaysia ni hanya 20% je lawa / kacak..itupun byk mix..selebihnya..fikir sendiri.

  2. Makhluk Allah says:

    Tak payah puji org lain..dr sendr dh cukup perfect.. Sibuk jaga tepi kain org pahal..

  3. Anonymous says:

    kelantan ni pengotor !!!

  4. tachaa says:

    fazura belum kahwin masa dia sebaya neelofa

  5. Anonymous says:

    Beruntungnya dimurahkan rezeki boleh kerap2 ke Mekah Madinah. Pandai bawa diri Lofa, di sana elok teratur hijabnya. Bila di tanah suci semua cantik. X perlu peminat nak puji melambung. Sayang, istiqamah itu sukar. Takpelah dia muda lagi and takpelah peminat taksub dia pun ramai. Teruslah hanyut. It is sad when you become an icon and ur fans want to be like you. If you portray as a proper muslimah, InsyaAllah your fans will follow you. Now, they wear turbans because you sell them.

Loading...