Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kongsi Foto Pertunangan Di Laman Sosial, Peminat “Unfollow” Ikmal Amry

Pelakon dan model, Ikmal Amry difahamkan masih kekal positif dan yakin apabila mengetahui kebanyakan peminatnya berasa senang hati selepas beliau melangsungkan pertunangan dengan pilihan hatinya, Najla pada hari raya ketiga tempoh hari.

ikmal amry tunang

Advertisement

Menurut Ikmal, beliau yang kerap berkongsi gambar bersama tunangnya di laman Instagram mengakui peminatnya menerima hubungan mereka dengan baik.

Meskipun begitu, selepas berkongsi foto pertunangan, pelakon itu turut menyedari wujud segelintir peminatnya bertindak untuk berhenti mengikutinya di laman sosial.

View this post on Instagram

A post shared by Ikmal Amry (@ikmalamry)

Advertisement

“Pada masa yang sama, saya sedar ada juga pengikut di media sosial bertindak untuk unfollow saya sejak gambar pertunangan saya dikongsi

Walau bagaimanapun, Ikmal dikhabarkan menerima perkara itu dengan sebaik mungkin. Hal ini demikian kerana, menurut pelakon itu, pertunangan dan perancangan untuk berkahwin adalah satu proses kehidupan seseorang manusia.

Terdahulu, Ikmal mengadakan majlis serba sederhana bagi meraikan hari pertunangannya susulan pandemik COVID-19. Malah, pasangan telah berkenalan hampir empat tahun ini juga merancang untuk mendirikan rumah tangga pada Disember 2020.

Sumber: Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Minah

    May 31, 2020 at 11:08 pm

    Aku pun minat mamat ni.kalo kat indon muka mcm dia memag laku giler ..pernah follow tapi sejak dia post celebrate besday thn lepas.aku X sangup follow lg.tunjuk gambar awek nampk lurah.awek pun ok je.so 2-2 sila tanggug dosa dgn bangga

  2. F

    May 31, 2020 at 7:38 am

    Mslhnya ada peminat ke

  3. minah jambu say STAY AT HOME !!

    May 30, 2020 at 3:31 pm

    tak payah la nak cakap yg kau tu dh bertunang kt inster baru tunang je ponnn…tampa peminat sapaaaa lah saya kan ha gituuu..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top