Komen Bayi Nora Danish Tidak Comel, Pengguna Twitter ‘Disekolahkan’ Netizen

Hiburan

Komen Bayi Nora Danish Tidak Comel, Pengguna Twitter ‘Disekolahkan’ Netizen

Seorang pengguna Twitter dikecam bertubi-tubi oleh Netizen kerana bertanya mengapa bayi Nora Danish yang baru dilahirkan sebulan lepas tidak comel.

Mazni Z. menulis:

Saya tak bermaksud nak biadab tapi kenapa anak Nora Danish tak…hmmm, tak co…ish susahnya nak cakap. Maksud saya, lihatlah kedua ibu-bapanya. Mereka segak. Saya ingat semua bayi lahir comel? Tapi, ummm, kenapa bayi dia (Nora) tak comel?

Advertisement

Screenshot_20180414-152953
Menurutnya, dia menulis tweet itu kerana dia hanya memberi reaksi kepada tweets yang ditulis orang lain.

Akibatnya, dia dihina gemuk dan buruk oleh pengguna Twitter lain sehingga terpaksa menukar gambar profil.

Keseluruhan artikel dengan membaca entri ini sepenuhnya.


Netizen menulis:
Screenshot_20180414-153020

Screenshot_20180414-153052

Screenshot_20180414-200833

Pengguna Twitter tersebut telah memadam tweetnya namun menerima bahawa dia telah membuat kesilapan.

Screenshot_20180414-201429

Screenshot_20180414-201446

Screenshot_20180414-201523

Seorang pengguna Twitter melahirkan kekesalan yang anak Nora baru lahir tetapi sudah jadi mangsa buli siber:
Screenshot_2018-04-14_200710

Apa pun pada pandangan penulis anak Nora sangat comel dan bam bam pula. Soal comel atau tidak ini perkara subjektif namun anda sendiri pasti tidak suka jika paras rupa anak anda dikutuk.

Ada kalanya, ada pendapat yang tak perlu diluahkan, tak gitu? Tunggulah sedikit masa lagi pasti bayi Ney Ney bertambah segak. – beautifulnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

58 Comments

  1. anon kerana benarrr

    April 16, 2018 at 11:11 am

    tak…skang ni nak tahu gak..
    yg komen2 tu comel ke tak????
    Kalau nan hado je..x yah nak gatal poen nak komen mcm2

  2. mua picisan kan

    April 16, 2018 at 11:05 am

    sampai deactivate twitter ko hahaha. dah tau cabi hitam kepam tayah nak kutuk orang lain la eh?

  3. wekkkkkkk

    April 16, 2018 at 10:26 am

    mana komen aku..

    tak pe aku taip lagi.

    anak dia comellah..mcm kim jun un masa kecil..mcm tulh rupanyer.
    rupa dia comel mcm pemimpin diktator tu..cuba korang google ..mcm tulah comel nyer.

    • Springle

      April 16, 2018 at 12:29 pm

      Ha .ha. ha..rajin kau sampai menggugel…bygkn jgk Ney Ney bila besar mcm kim jun un

    • Wekkkkkkk

      April 17, 2018 at 8:16 am

      Kim jun un tu mmg pelik..aku suka cari cerita org pelik. Tu sbb bila nmpk gmbr anak nora denish, terus tringt mcm kim.
      Mgkn bsr mcm tu kot..kot..kot
      Hehehehe

  4. anti-korup

    April 16, 2018 at 10:08 am

    keturunan nazri aziz.. memang la tak hensem… beranak pinak dah la keturunan menyusahkan rakyat malaysia… bajet gangster konon… bodoh!

  5. cherrylady

    April 16, 2018 at 9:39 am

    Aku rasa ni balasan pada diorg sebab sebelum ni si nedim mengata mak tiri dia dagu senget.

    • min

      April 16, 2018 at 9:51 am

      mak tiri dia memang dagu senget lah!!! dagu dengan otak mak tiri dia sama senget!!!