March 5th, 2015

Cepat sungguh masa berlalu. 2015 sudah pun masuk bulan Mac. Tup-tup 2,3 bulan lagi bulan Ramadhan akan menjelma. Selepas itu Syawal akan tiba. Kalau tak melaram di Hari Raya Aidilftri memang tak sah la kan? Lebih-lebih lagi jika anda seorang wanita. Seperti tahun-tahun sebelum ini, pereka fesyen terkemuka Malaysia, Rizalman bakal tampil dengan koleksi Hari Raya Aidilfitri yang pasti akan membuatkan anda teruja tahap tinggi.
rizalman hari raya 2015 Terima kasih kepada Zalora kerana telah memberikan ekslusif ‘sneak peek’ koleksi Hari Raya 2015 Rizalman kepada para pembaca BeautifulNara. Kalau tak silap Abang Nara, tempahan untuk koleksi ini akan dibuka pada penghujung bulan Mei ini dengan jumlah yang amat terhad. Siapa cepat dialah yang akan dapat. Jangan menangis kalau tiba-tiba dah habis stok. Jom kita tengok beberapa rekaan terkini Rizalman khas buat pengguna setia Zalora.

rizalman hari raya 2015

rizalman hari raya 2015

rizalman hari raya 2015

rizalman hari raya 2015

rizalman hari raya 2015Cantik kan? Memukau kan? Tak sabar nak beli kan? Hehehe. Abang Nara faham perasaan anda. Sabar ye!!! Belum lagi open untuk pembelian. Ini semua teaser sahaja. Orang kata bakar line!!! Sampai masa pembelian dibuka nanti, Abang Nara akan bagitau korang semua. Jangan risau. Namun buat masa ini, banyak lagi baju-baju, tudung-tudung, jubah-jubah dan macam-macam lagi yang tak kurang cantiknya sedang dijual di Zalora.

rizalman hari raya 2015

Jangan lupa untuk gunakan kod voucher 20% yang dikhaskan untuk pembaca BeautifulNara. Tiada minimum pembelian yang diperlukan. Beli harga RM50 pun boleh guna voucher ini. Untuk Zalora MarketPlace pula ada 15% diskaun. Best kan? Itulah untungnya jadi pembaca BeautifulNara. Abang Nara akan sentiasa membawakan yang terbaik khas untuk anda yang sentiasa menyokong diri ini selama ini.

rizalman hari raya 2015

Selamat membeli-belah di www.zalora.com.my. Kalau ada yang tak faham dan sebagainya, boleh tulis di ruangan komen. Abang Nara akan reply secepat mungkin.


Comments are closed.

Loading...