“Kita Senyap Tapi Dipijak..” – Naim Daniel Tak Diam Diri, Individu Biadap Main ‘Kepala Bapak’

Hiburan

“Kita Senyap Tapi Dipijak..” – Naim Daniel Tak Diam Diri, Individu Biadap Main ‘Kepala Bapak’

Dikenali sebagai seorang yang penyabar, namun kali ini pelakon Naim Daniel tidak dapat mendiamkan diri selepas seorang individu biadap yang menyentuh hal berkaitan dengan bapanya.

Naim Daniel
2 years lalu

"Itu Nyawa Orang Bukan Anak Ayam.." Dianggap Tidak Pandai Bergurau, Naim Daniel Kesal Angka Kes Nak Capai 10,000 Sehari

Advertisement

Malah pelakon hebat tersebut turut berkongsikan tangkap layar perbualan diantara dia dan individu tersebut di laman media sosial Instagramnya semalam.

Ada masa kita senyap, tapi dipijak. Kata sesetengah orang, jadi artis/selebriti itu perlu kebal, tahan maki, tahan kecam. Walhal mereka lupa, kita sama-sama manusia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Naim Daniel (@naimdanielx)

Tambahnya lagi, dia bukan seseorang yang sering berkelakuan seperti itu ketika menggunakan media sosial, namun kali ini dia terpaksa kerana merasakan individu tersebut telah melampaui batas.

Sebelum ada yang komen kata ‘kau artis kenalah contoh yang baik’ saya nak ingatkan awal-awal, jangan pandai-pandai meletak sempedan antara artis dan mereka yang mengerjakan occupation yang lain.

naim danielSumber : Instagram Naim Daniel  

 

Dalam pada masa yang sama, Naim berkata dia akan memadam hantaran tersebut namun buat masa sekarang ini dia mahu dedahkan bahawa masih ada lagi masyarakat yang berperangai seperti itu.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok Beautifulnara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik. 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...