“Kita Lebih Disarankan Untuk Berkongsi Mengenai Kelahiran Berbanding Kehamilan” – Neelofa

Hiburan

“Kita Lebih Disarankan Untuk Berkongsi Mengenai Kelahiran Berbanding Kehamilan” – Neelofa

Pengacara dan usahawan popular, Neelofa masih mahu peminat berteka-teki mengenai status kehamilannya dan tidak merancang untuk membuat pengumuman mengenai hal itu.

Neelofa
2 bulan lalu

Neelofa Peruntukkan Kos RM500,000, Baik Pulih Surau Di Kelantan

Advertisement

Neelofa atau nama lengkapnya Noor Neelofa Mohd Noor mengakui dirinya takut untuk mengulas lanjut mengenai perkara ini dan hanya menyerahkan kepada orang ramai untuk menilai sendiri keadaan dirinya jika bertemu di luar.

Baru-baru ini, ketika saya bercuti di Langkawi bersama suami, saya bertemu dengan ramai peminat. Mereka boleh menilai sendiri keadaan saya.

Terdahulu, desas-desus mengenai kehamilan Neelofa bertiup kencang semenjak akhir-akhir ini. Neelofa turut memohon doa semua jika ada pihak bertanyakan mengenai perihal kehamilan.

Saya nak cakap lebih-lebih pun takut. Saya perlukan doa yang baik, kata-kata yang positif. Perkara ini sangat sensitif, ada sesetengah orang anggap ia biasa, orang lain pula ia sensitif.

Pelakon Suri Hati Mr. Pilot itu turut berkongsi mengenai bab kehamilan atau mendapat cahaya mata lebih disarankan untuk berkongsi mengenai kelahiran berbanding kehamilan, itu lebih baik.

Noor Neelofa

Advertisement

Neelofa yang berkata dia sedang menunggu masa yang sesuai untuk berkongsi berita baik kepada peminat-peminatnya. Menurutnya lagi, perkara tersebut bukanlah sesuatu yang buruk untuk disorakkan.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Mstar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    November 8, 2021 at 11:23 am

    boring, mna nak laki hensem mau lawan fazura

  2. anti mek

    October 21, 2021 at 2:26 pm

    kardashian klate datang lagiiiiiiiii

  3. Anonymous

    October 21, 2021 at 1:16 pm

    Nexttt please..

  4. Anonymous

    October 21, 2021 at 10:50 am

    Orang ramai pun dah tak nak tahu la hal Lopak ini kan…bosan

  5. Anonymous

    October 21, 2021 at 10:48 am

    Bosannnn!!!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...