Kini Pengguna Mudah Untuk Mencari Barang Menggunakan AirTag Keluaran Apple

Teknologi

Kini Pengguna Mudah Untuk Mencari Barang Menggunakan AirTag Keluaran Apple

Jikalau iPhone tidak dapat dikesan atau hilang pasti ada cara untuk mencarinya. Hal itu menjadi salah satu inisiatif syarikat Apple memudahkan penggunanya untuk mencari semula telefon mereka dengan mudah.

Terbaru, syarikat Apple mengumumkan akan melancarkan satu aksesori yang direka bagi memudahkan pengguna untuk mencari barangan mereka dengan mudah iaitu Apple AirTag.

Advertisement

Menerusi laman apple.com, aksesori ini boleh diletakkan di barang kesayangan milik pengguna seperti beg tangan, kunci, backpack atau barangan lain bagi memudahkan pengguna untuk mencarinya menggunakan iPhone.

AirTag boleh didapati dalam satu pek dengan harga $29 (RM119.35) dan empat pek dengan harga $99 (RM 407.43) serta tersedia mulai Jumaat, 30 April.

Pengguna juga boleh memilih 31 emoji pilihan dan tulisan untuk diukirkan di aksesori yang dipilih dan pembelian boleh dilakukan menerusi apple.com atau Apple Store App.

Advertisement

Apple AirTag pasti menjadi pilihan pengguna Apple untuk mudah mencari barang dan memastikan barang kesayangan korang tak hilang.

Sumber 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...