Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kini Jadi Penyampai Radio Era FM, Sherry Alhadad Akui Fikir Panjang Sebelum Terima Tawaran

Personaliti TV dan juga pelakon, Sherry Alhadad kini bergelar penyampai radio Era FM bersama-sama rakan penyampai yang lain bagi segmen pagi bersama Johan, Hanif dan Ray (JoHaRaRy) sejak hari Isnin yang lalu.

Sherry AlhadadSumber : Instagram Sherry Alhadad  

Mengakui berfikir panjang sebelum menerima tawaran tersebut, Sherry berkata tawaran itu diterimanya kerana sudah sampai waktu untuk dia mencuba bidang baru dalam industri seni hiburan.

Advertisement

Sherry atau nama sebenarnya Shariffah Mariam Syed Abdullah Al Hadad itu menambah, dia harus memikirkan tanggungjawab dan memberikan yang terbaik setelah ditawarkan kerja, bukanlah menerimanya dan kemudian bersikap lepas tangan.

Dedahnya lagi, sejak awal kemunculan dalam industri seni, Sherry sudah menerima tawaran kerja sebagai penyampai radio namun enggan mengambil risiko kerana memikirkan dirinya masih hijau dalam industri.

“Ketika itu saya fikir kalau berada dalam konti, tawaran berlakon kurang sebab orang tahu kita ada tanggungjawab lain. Jadi mesti tak nak ambil berlakon dan tidak ada masa. Jadi saya tolak dengan cara baik. Lagipun saya masih nak cuba teroka dulu industri hiburan dengan berlakon dan mengacara.”

Dia yang ditemui media berkata, apabila sudah mengambil masa yang lama dalam menyusun aktiviti kerjaya, akhirnya pada tahun ini dia menerima semula tawaran bergelar juruhebah radio.

Mengakui dirinya agak gementar dan teruja untuk membawa satu lagi cabang karier dalam perjalanan seninya, pelakon drama The Maid ini menjelaskan perasaan itu timbul kerana radio bukanlah platform utamanya apabila mengacara.

“Perasaan teruja dalam masa sama gementar sebab radio bukan platform saya. Saya selalu berada atas pentas dan bercakap depan penonton. Tapi sekarang kena bercakap sesama sendiri dan tidak ada penonton. Gementar juga, jadi teruja berbaur cemass, takut dan gementar..”- Sherry Alhadad

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    February 26, 2021 at 3:45 pm

    hmmm xbising sgt ke konti nt sampai 4 orang. gilaa.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top