Kini Jadi Pak Guard, Mark Adam Dihujani Tips Jadi Pengawal Keselamatan Daripada Netizen

Hiburan

Kini Jadi Pak Guard, Mark Adam Dihujani Tips Jadi Pengawal Keselamatan Daripada Netizen

Penyanyi Mark Adam baru-baru ini ada memuat naik foto memaparkan dirnya mengenakan pakaian seragam pengawal keselamatan di Instagram.

4 bulan lalu

"Banyak Mengajar Sampai Bahasa Melayu Saya Lancar" - Mark Adam Tinggalkan Hot FM

Advertisement

Ia sekaligus mengundang spekulasi dalam kalangan peminat yang tertanya-tanya adakah penyanyi lagu Marry Me itu sudah menukar kerjaya setelah diberhentikan kontrak penyampai radio, tidak lama dahulu.

Menurut Mark atau nama sebenarnya Fikri Mark Adam Abdullah, dia tidak terasa hati dengan komen-komen ditinggalkan netizen yang beranggapan dia kini sudah bergelar pengawal keselamatan.

Advertisement

Sebaliknya, dia berasa bangga apabila memakai baju seragam tersebut.

Bila saya post gambar saya pakai baju security guard tu, memang ada netizen komen ingar saya memang sudah tukar bidang kerja. Ada yang komen itu doakan saya bekerja dengan baik. Orang ingat saya kerja sebagai pengawal keselamatan selepas berhenti dari stesen radio.

Difahamkan, Mark memakai baju seragam itu disebabkan wataknya dalam sitkom AEON berjudul Sayap Bagimu yang akan ditayangkan di saluran televisyen TV3 tidak lama lagi.

Malah, dia juga menerima banyak tips daripada netizen mengenai cara pemakaian seragam yang betul serta cara-cara menjadi ‘pak guard’ yang berdisiplin.

Mark dalam pada itu merasakan bukan mudah baginya untuk membawa watak sebagai seorang pengawal keselamatan namun gembira kerana diberi peluang untuk beraksi dalam naskah terbaru itu yang juga dibintangi pelakon hebat lain seperti Alif Satar.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    October 9, 2021 at 8:20 pm

    Ensom nya guard?

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...