Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kini Berlakon, MK K-Clique Bakal Bergandingan Dengan Mira Filzah Dalam Drama Arahan Michael Ang

Michael Ang

Penyanyi kumpulan rap K-Clique, MK dilaporkan bakal membintangi sebuah drama terbaru arahan pengarah terkenal, Michael Ang.

Yang lebih mencuri perhatian adalah apabila MK khabarnya bakal bergandingan dengan pelakon wanita popular, Mira Filzah dalam drama tersebut.

Advertisement

Perkara tersebut dimaklumkan sendiri oleh Michael menerusi sebuah hantaran di Instagram untuk tatapan peminat dan pengikut media sosial miliknya.

View this post on Instagram

A post shared by Michael Ang (@michaelang38)

“Akan datang! Not typical love story! Memperkenalkan dua manusia paling twisted @hairiwhuut @mfmirafilzah @hy_helmiyusof luv u all and have a great weekend!”

Dalam hantaran yang sama, Michael turut memuat naik video pendek memaparkan sedutan babak MK di mana dia kelihatan termenung seorang diri sebelum telefonnya berdering.

View this post on Instagram

A post shared by MK K-CLIQUE (@hairiwhuut)

View this post on Instagram

A post shared by MIRA FILZAH (@mfmirafilzah)

Advertisement

Meninjau ruangan komen, ramai peminat nampaknya sudah tidak sabar untuk menantikan gandingan mantap MK atau nama sebenarnya Muhammad Hairi Amin Hamdan ini bersama Mira Filzah.

Namun, ada pula komen-komen nakal yang merasakan bahawa pelakon wanita sepatutnya dilakonkan oleh Nabila Razali kerana dia terdahulu pernah berkolaborasi dengan MK dalam lagu Peluang Kedua.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. tecit

    March 22, 2021 at 1:45 pm

    kau jgn ckp suara xkluaq mcm rap ckp meleleh dah la ye mk (aku pon xtau guane nk pronouce name kau ni) nak belakon lontaran suara kene padu jugak.

  2. anonymous

    March 22, 2021 at 10:16 am

    apek ni pencetus kemarahan

  3. sedu dubeng

    March 21, 2021 at 12:49 pm

    redu yak jah berlakon mengasi yan wek.pengakla jabai redu saba ulon yak a gines alu mun a pakai ici.a pilau yan nya nah.get get lel mengipen yan sedu dubeng. a tauk jabainya menyepeng.gines lah isa eng.semadi satot yak mesat menyuak iqaw mun sajak ulon baie sajak a nideg ulon iqaw yak.minak jah redu baie jabai gines darik jabai sedu dubeng yak.jabai yan belasen mengenes.

  4. Xxx

    March 21, 2021 at 12:44 am

    Bini org jugak yg diambil ?

  5. Asmira A.

    March 20, 2021 at 10:50 pm

    MA, carilah heroin lain. MF berlakon ok tp dah tak ngamlah.. ambikla NR. alang2 dah jd couple vc peluang ke2 kan.lgpun bila berlakon NR lebih versatile. standard MF kan bleh berlakon jd watak baik sopan santun berbudi bahasa perempuan melayu terakhir wanita penghuni syurga je. jadi jahat?eh btul ke MF sanggup pch rekod baik sokmk dia seblm ni?ke sbb ade MK:-))))

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top