Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kini Bergelar Duda, Boy Iman Dan Isteri Sah Bercerai Talak Tiga

boy iman cerai

Tidak mahu terus berselindung dan berpura-pura dengan orang ramai, Datuk Boy Iman mengakui dia sudah sah becerai dengan isterinya, Kumala Dewi Anas pada April tahun lalu dan mereka sudah jatuh tiga talak.

boy iman bercerai

Advertisement

Menurut Boy, dia dan isteri sebelum ini pernah bercerai sebanyak dua kali iaitu pada tahun 2015 dan 2017, namun  kerana masih ada perasaan cinta dan sayang, mereka mengambil keputusan untuk kembali rujuk sebelum tempoh edah tamat.

Selama ini dia merahsiakan perceraiannya kerana begitu terkesan dengan perpisahan tersebut. Mahligai perkahwinan mereka hanya mampu bertahan selama tujuh tahun sahaja.

boy iman sahkan sudah berceraiboy iman ceraiPada masa yang sama, Boy tidak menafikan punca rumah tangganya musnah adalah disebabkan masalah kewangan dan perniagaannya yang kini merundum.

boy iman

Boy dan Kumala mendirikan rumah tangga pada 11 November 2011. Hasil perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki iaitu Norul Emmer.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. boy neraka jahanam

    August 19, 2019 at 2:12 pm

    tipu.. sebab isteri kau tak cantik dan tua kau pun macam separuh2 je la perasaan tu kan??? dlu kemain la dgn kakak si emma tu k usung sudahnya kantoi dia dgn ex bf dia tido skali

  2. Kiambang

    August 19, 2019 at 9:02 am

    Dia manaada bisnes.. menipu org adaler ???

  3. Smile

    August 18, 2019 at 4:04 pm

    Banyak-banyak Artis, Aku malas nak Komen tentang boy Iman…. Sebab Aku tak suka ambil tahu tentang dia…..jadi segala perbuatan dia Dan kisah hidup dia…….tak menjadi keutamaan bagiku.

    • smoke

      August 19, 2019 at 10:37 am

      dan kau already komen. hmmm

  4. alfie

    August 18, 2019 at 12:03 pm

    Apa cerita dari Polis kita setelah lebih daripada 5 kali si boroi ni yang kena remand?
    Kes dah tutup atau masih dlm siasatan?

  5. faraj

    August 17, 2019 at 1:03 pm

    Boy Iman…ni dh jadi bahan ketawa Rakyat Malaysia..!!! .. kalau dia ader Duit skit…?:? Pikiaq sendiri lah…!!! ..kikiki

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama