Kilafairy Tak Mahu Berkemban Lagi, Tidak Jatuh Cinta Di Lokasi

Kilafairy Tak Mahu Berkemban Lagi, Tidak Jatuh Cinta Di Lokasi

Pelakon yang merupakan anak gadis Rohana Jalil ini pernah melakonkan adegan berkemban dalam filem pertamanya, iaitu Karak. Hasilnya ia menjadi buah mulut orang ramai.

Kini, menurut Kilafairy, dia lebih berhati-hati dalam memilih watak kerana tidak lagi mahu melakonkan adegan seperti itu. Kilafairy memberitahu sebegitu kepada Utusan Online.

Cukuplah Kila menjadi buah mulut orang sebelum ini kerana berkemban. Sekarang ini sebelum setuju, Kila akan baca skrip dulu tengok ada atau tidak adegan sebegitu. Kalau ada, pasti Kila tolak kerana tidak mahu lagi tampil imej seksi.

Sebagai orang baru dalam bidang seni lakon, Kila mahu tampil dengan pelbagai watak dan tidak terikat pada satu watak atau imej.

Pelakon cantik ini sedang popular dalam drama bersiri 26 episod, Saiful Nita yang ditayangkan di TV3, bergandingan bersama dengan seorang pendatang baru dalam dunia lakonan iaitu Aidil Aziz. Menurut Kilafairy, inilah kali pertama dia melakonkan watak utama dalam drama bersiri.

Untuk pengetahuan anda, dalam diam Kila sudah mempunyai perniagaan butik sendiri iaitu Butik Rack di USJ 19 City Mall, Subang Jaya, Selangor, tetapi perniagaan hanya dilakukan secara online. Menurut Kila:

Permintaan untuk jualan di Rack memang banyak, cuma Kila saja tidak ada masa untuk urus sebab sibuk. Kalau orang nak barulah Kila buka butik itu. Bukan apa nak cari orang yang boleh dipercayai untuk menjaga butik susah.

Sekarang ini, kalau ada yang nak membeli bolehlah beli terus dalam talian. Itupun Kila tengah buat sebab baru ada waktu cuti.

Advertisement

Hasil tinjauan kami, Kila bakal menampilkan fesyen kasut rekaan sendiri di butiknya. Satu perkembangan yang baik untuk seorang pelakon yang sedang meningkat naik sepertinya.

Kila juga mendakwa tidak jatuh cinta di lokasi walaupun dia nampak serasi sebagai pasangan Aidil dalam drama itu. Katanya dia masih muda dan lokasi ialah tempat mencari makan, bukan kekasih.

Kelassss kau Maria! Kredit gambar, Twitter Kilafairy.

***

Tiada sebab anda akan bosan! Hujung minggu yang penuh aktiviti di kotaraya ini! Jom pelbagai aktiviti menarik untuk anda penuhi- Ada Bazar Seni Industri Budaya & Semarak Bangsawan pada 12-14 Oktober di Panggung Bandaraya, Inspitari 2012 pada 12 & 13 Oktober di Auditorium DBKL dan Konsert Mini PERMATA Seni Koir pada 14 Oktober jam 3.00 petang & 8.30 malam!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

33 Comments

  1. kucing parsi

    October 12, 2012 at 12:27 pm

    yelah dik oiii…
    suka atila kan nk pakai mcmane pun..hahahha….
    mmg lakonan dia dlm saiful nita tu x kaku…
    tp citer tu ntah pape..xde motif….merepek je.

  2. siakap senohong

    October 12, 2012 at 11:52 am

    talented pun tapi nape sendu smcm je dia ni??

    • Anonymous

      October 12, 2012 at 12:12 pm

      kurang promo kot…da lama da dia ni tp xde la pemes mane kan…tp lakonan die ok la…so-so…xde ohsem sgt…

      btw nara..gosip ni x best!

      xde cite bogel2 da? abes da? sape nk bogel next????hahahaha

  3. Lucky

    October 12, 2012 at 11:36 am

    She’s so talented! The chemistry between Aidil & her so good!

  4. TEEpah

    October 12, 2012 at 11:12 am

    suka tgk dia berlakon dalam tanah kubur, umur muda lg (dalam20thn) tp berlakon matured

  5. Menyampah

    October 12, 2012 at 10:52 am

    lantak dia la nk mulut terjuih ke..cam itik ke..dia pnya pasal la..janji dia berlakon x kaku cam kayu..kila..jgn seksi tau n sy percaya ngan bakat y awak ada..

    • ting tong

      October 12, 2012 at 11:14 am

      tu ler psl bibir org tu yg dorg susah hati kan sgt.. bukan susah kn sape2 pun bibir dia camtu..tak baik mengejek tau.. Allah pun tak suke..

Loading...