October 12th, 2012

Pelakon yang merupakan anak gadis Rohana Jalil ini pernah melakonkan adegan berkemban dalam filem pertamanya, iaitu Karak. Hasilnya ia menjadi buah mulut orang ramai.

Kini, menurut Kilafairy, dia lebih berhati-hati dalam memilih watak kerana tidak lagi mahu melakonkan adegan seperti itu. Kilafairy memberitahu sebegitu kepada Utusan Online.

Cukuplah Kila menjadi buah mulut orang sebelum ini kerana berkemban. Sekarang ini sebelum setuju, Kila akan baca skrip dulu tengok ada atau tidak adegan sebegitu. Kalau ada, pasti Kila tolak kerana tidak mahu lagi tampil imej seksi.

Sebagai orang baru dalam bidang seni lakon, Kila mahu tampil dengan pelbagai watak dan tidak terikat pada satu watak atau imej.

Pelakon cantik ini sedang popular dalam drama bersiri 26 episod, Saiful Nita yang ditayangkan di TV3, bergandingan bersama dengan seorang pendatang baru dalam dunia lakonan iaitu Aidil Aziz. Menurut Kilafairy, inilah kali pertama dia melakonkan watak utama dalam drama bersiri.

Untuk pengetahuan anda, dalam diam Kila sudah mempunyai perniagaan butik sendiri iaitu Butik Rack di USJ 19 City Mall, Subang Jaya, Selangor, tetapi perniagaan hanya dilakukan secara online. Menurut Kila:

Permintaan untuk jualan di Rack memang banyak, cuma Kila saja tidak ada masa untuk urus sebab sibuk. Kalau orang nak barulah Kila buka butik itu. Bukan apa nak cari orang yang boleh dipercayai untuk menjaga butik susah.

Sekarang ini, kalau ada yang nak membeli bolehlah beli terus dalam talian. Itupun Kila tengah buat sebab baru ada waktu cuti.

Hasil tinjauan kami, Kila bakal menampilkan fesyen kasut rekaan sendiri di butiknya. Satu perkembangan yang baik untuk seorang pelakon yang sedang meningkat naik sepertinya.

Kila juga mendakwa tidak jatuh cinta di lokasi walaupun dia nampak serasi sebagai pasangan Aidil dalam drama itu. Katanya dia masih muda dan lokasi ialah tempat mencari makan, bukan kekasih.

Kelassss kau Maria! Kredit gambar, Twitter Kilafairy.

***

Tiada sebab anda akan bosan! Hujung minggu yang penuh aktiviti di kotaraya ini! Jom pelbagai aktiviti menarik untuk anda penuhi- Ada Bazar Seni Industri Budaya & Semarak Bangsawan pada 12-14 Oktober di Panggung Bandaraya, Inspitari 2012 pada 12 & 13 Oktober di Auditorium DBKL dan Konsert Mini PERMATA Seni Koir pada 14 Oktober jam 3.00 petang & 8.30 malam!


33 responses to “Kilafairy Tak Mahu Berkemban Lagi, Tidak Jatuh Cinta Di Lokasi”

  1. upin ipin says:

    ala…nanti jd la mcm nabila huda…pakai seksi2,pastu mintak maaaf 1 dunia…hidop korang ni kn pnoh dgn hipokrit sana sini…!

  2. Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer says:

    bang nara !!!!!!! pesal aku terima nikah nye ni ikottttttttttttttttttttttt je tikus minah jambu ni ?????? naik rimas pulak lah !!! kalau ikot kt tepi tkpe jugak ni tak nk kate tengah tak jugak ..nk kate tepi tk jugak eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bang nara ni kalau minah jambu dapattttttttttttttttttttt minah jambu cium cium nanti kau !!!!!!

  3. haH? says:

    bukan bogel pun….

Loading...