KFC Indonesia Tampil Menu Kulit Ayam Goreng, Netizen Malaysia Teruja

Trending

KFC Indonesia Tampil Menu Kulit Ayam Goreng, Netizen Malaysia Teruja

Menu terbaru yang diperkenalkan oleh Kentucky Fried Chicken Indonesia ialah Chicken Skin atau kulit ayam. Dijual dengan harga IDR13,636++ (RM 4), ia bagaimanapun hanya boleh didapati dari enam outlet KFC di Jakarta iaitu MT Haryono, Salemba, Cideng, Kemang, Kalimalang, dan Kelapa Gading.

Advertisement

Walaupun ianya hanya dijual di Indonesia, Netizen Malaysia sangat teruja dengan menu terbaru itu dan membayangkan kelazatannya.

Advertisement


Malahan ada yang mengatakan ingin pergi ke Indonesia untuk menikmati kulit ayam goreng itu yang juga dipanggil Crackling.


Bagaimanapun, ada Netizen mendakwa KFC di Indonesia tidak sesedap KFC di Malaysia. Malah rakannya yang merupakan warganegara Indonesia sendiri mengakui KFC di Malaysia lebih sedap.


Namun penulis pasti jika KFC Malaysia mengeluarkan menu ini ia pastinya mengikut resipi KFC Malaysia yang lazat dan laris di pasaran.

Dan yang pasti, jika menu itu diwujudkan Netizen ini sudah berpesan awal-awal:

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...