Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kesalahan Orang Kalau Cari Memang Seronokkan? – Sharnaaz Ahmad

Isu troli berisi beberapa tin arak di dalam sebuah gambar yang dibawa oleh Sharnaaz Ahmad sememangnya menjadi topik perbualan hangat sehari dua ini. Tin arak berjenama Asahi ini telah menimbulkan persoalan ‘milik siapakah tin-tin itu’ di kalangan para peminat dunia hiburan. Ramai yang membuat andaian positif dengan menganggap Sharnaaz membelinya untuk krew-krew bukan beragama Islam. Untuk makluman, Sharnaaz dan beberapa pelakon lain kini berada di Jepun untuk penggambaran drama Suamiku Encik Sotong.

asahi sharnaaz ahmad

Advertisement

Diminta memberi penjelasan oleh Mstar Online, Sharnaaz Ahmad tidak merungkaikan misteri pemilik tin arak itu sebaliknya menganggap isu tersebut seperti sengaja diada-adakan seolah-olah ingin mencari kesalahannya. Malah bagi Sharnaaz isu tersebut langsung tidak menjejaskan dirinya.Kata Sharnaaz:-

Banyak isu lain yang boleh dibuat. Kesalahan orang kalau cari memang seronokkan? Tetapi pernah tak kita melihat kesalahan pada diri sendiri? Ini membosankan.

Perkara itu, orang yang bercakap. Bukan saya. Jadi saya tidak hairan pun. Saya lebih pentingkan kerja daripada perkara itu

Sharnaaz Ahmad turut menggunakan Twitter untuk melahirkan rasa terkilannya mengenai isu ini.

asahi sharnaaz ahmad
asahi sharnaaz ahmad

Advertisement

Walaupun begitu, persoalan utama mengenai pemilik tin arak itu tidak terjawab. Mungkin ia memang hal yang tidak penting dan tak perlu dibicarakan. Semoga lain kali lebih berhati-hati ketika memuatnaik sebarang gambar supaya tidak timbul kontroversi murahan sebegini. Mata rakyat Malaysia ini memang tajam lain macam. Tak gitu?

P.S: Bekalan RON97 kembali normal minggu depan

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top