Kes Seleweng Kutipan Derma Bernilai Jutaan Ringgit, Pasangan ‘Influencer’ Direman Hari Ini

Trending

Kes Seleweng Kutipan Derma Bernilai Jutaan Ringgit, Pasangan ‘Influencer’ Direman Hari Ini

Kelibat pasangan pempengaruh yang tiba di Mahkamah Majistret Putrajaya pagi ini mencuri perhatian lensa kamera dan ramai netizen di media sosial.

Terdahulu, media melaporkan pasangan suami isteri yang sebelum ini tular kerana isu poligami ditahan berhubung menyeleweng kutipan derma.

Advertisement

kes seleweng dana pempengaruh

Kedua-duanya yang memakai baju lokap SPRM berwarna oren dan bergari tiba di mahkamah pada jam 9.15 pagi bagi mendapatkan perintah tahanan reman.

Menurut sumber, pasangan yang juga dikenali dengan konten islamik itu ditahan semalam jam 6.40 petang.

aisyah hijanah alif teega

Sebelum ini tular tentang pendedahan bahawa pasangan itu tidak menyalurkan wang kutipan derma secara betul yang mencecah jutaan ringgit.

Pendedahan itu menjadi topik bualan hangat di media sosial pada minggu tersebut namun pempegaruh berkenaan menafikan semua dakwaan penyelewengan dan pecah amanah membabitkan dirinya.

aisyah hijanah
2 weeks ago

"Aisyah Maafkan Semua" - Didakwa Ambil Duit Derma, Status FB 'Aisyah Hijanah Official' Jadi Perhatian?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...