September 17th, 2019

Setiap perkara berkaitan dengan pelakon Elfira Loy pasti akan mendapat perhatian ramai. Ada sahaja kritikan dan komen yang dilemparkan oleh netizen terhadap pelakon itu.

elfira loy

Baru-baru ini, viral sebuah video Elfira ‘prank’ suaminya, Faris K Anuar bahawa dia mengidam hendak makan sabun.

Didalam video tersebut itu juga, Elfira ada mengatakan dia mahu mengadu kepada ibunya kerana Faris tidak mahu menuruti kehendaknya. Seperti biasa, sekali lagi ia mendapat reaksi negatif daripada netizen.

Kerja asyik ‘complain’ je kat mama

Kenapa laki dia macam malas nak

layan?

elfira loy kerja complain mamaelfira loy kerja complain mamaelfira loyelfira loy kerja complain mamaelfira loy faris Kita fikir positif, mungkin memang itu gaya suaminya ketika bercakap, tetapi dalam hati mestilah sayang gila dekat bini kan?

Sumber Berita : Forum CARI & Twitter


47 responses to “Kerja Asyik ‘Complain’ Kat Mama Je – Suami Elfira Loy”

  1. anonymous says:

    hmmmmm dah nampak dah tanda2 suami mak ketot dah mula ‘penat’ dgn perangai ketot,ketot kalau tak sedar llagi pls
    wake up ye ,belajar siang ikan ..sebelum terlambat

  2. Anonymous says:

    Plakon gred D ni plakon tambahan yg x de nilai. Director amik blakon pon sbb nk jimat budget jd plakon tambahan dlm drama2 bodoh yg ade sbg untk cari makan je. Ko tgk la mane ade cite yg si pira ni plakon utama n cite tu mletop pong pang pong pang. Mane ade anugerah yg die dpt sbb mmg die x layak sbb die blakon sbb tuntutan kerje cari nafkah tuk mak ayh die n family die yg impikan hidup mewah cam ank raje tp hakikatnye hanya rakyat marhaen. Die bkn blakon sbb bakat atau ade klayakan ambik jurusan teater ke ape ke. Tp sbb nk sare khidupan family yg impikan hidup mewah dan glamour. Ini hakikat. Ak knal mak ayh die camane. Adik bradik die plak mmg kerek habis budget retis sngt2. Kekwat gile adik bradik die

  3. huhu says:

    hok aloh..

  4. anna says:

    sy ase laki dia tgh keje..kene tone down suara dia.. bawang2 bole x jgn bg statement x masuk akal.. kite da nak masuk 2020 tau

  5. Makcik Cabai says:

    Ok ja laki dia jawab… bawangnya netizen ni…

Loading...