December 10th, 2018

Sebelum ini, timbul dakwaan mengatakan pembantu rumah Datuk Seri Aliff Syukri mendera anak angkatnya selepas tular video dimana kanak-kanak itu ditunjal.

Gara-gara isu itu juga, ibu kandung Qayyum menghantar satu pesanan ringkas atas tujuan menuntut semula anaknya.


Menerusi akaun Instagramnya, Aliff merasa kesal dengan tindakan wanita tersebut yang seakan sengaja ingin mengambil kesempatan terhadapnya sedangkan beliau sudah memberikan yang terbaik serta membesarkan Qayyum dengan penuh kasih sayang.

Rata-rata netizen bagaimanapun berharap Aliff tidak mudah mengalah, cuba berbincang dengan baik dan memperjuangkan hak beliau untuk menjaga Qayyum.

Kami juga harap isu ini dapat diselesaikan dengan baik. Ibu bapa mana yang tidak sayangkan anak walaupun bukan dari darah daging mereka sendiri.


45 responses to “Kerana Viral Video Tunjal : Aliff Syukri Kesal Ibu Kandung Tuntut Semula Anak Angkat”

  1. miss says:

    Asalammulaikum.
    Pengalaman sayalah mengenai pengambilan anak angkat ni….bila kita nak mengambil anak angkat biarlah ada hitam putihnya agar mudah jika ada perkara2 yang berbangkit…kasih ibu bapa tak siapa boleh menafikan tapi diingatkan ada ibu bapa yang suka mengambil kesempatan….itu pengalaman saya

  2. Anonymous says:

    Taknaklah komen lg….pandai-pandailah datuk Dan datin selesaikan masalah….. takut dosa pulak Aku tuduh orang Tu Dan orang ni… Padahal Aku orang luar tak kenal pun sesiapa individu secara rapat…..

  3. Hanky Panky says:

    Masa ambik aritu takde buat paperwork ke? Kalau takde, senang2 je la mak Yom bole charge datuk kidnap anak dia. Hadoi. Mana legal law kau ni datuk? Ingtkan semua complete. Skrg ni dh jd mcm ni..cuak. acanooo?

  4. dalita says:

    bagi balik sebab aritu kucing angkat aku aku bagi balik kat tuan dia.

  5. dalita says:

    aku rasa elok bagi balik sebab kucing angkat aku pun dah aku bagi kat mak dia

Loading...