December 10th, 2018

Sebelum ini, timbul dakwaan mengatakan pembantu rumah Datuk Seri Aliff Syukri mendera anak angkatnya selepas tular video dimana kanak-kanak itu ditunjal.

Gara-gara isu itu juga, ibu kandung Qayyum menghantar satu pesanan ringkas atas tujuan menuntut semula anaknya.


Menerusi akaun Instagramnya, Aliff merasa kesal dengan tindakan wanita tersebut yang seakan sengaja ingin mengambil kesempatan terhadapnya sedangkan beliau sudah memberikan yang terbaik serta membesarkan Qayyum dengan penuh kasih sayang.

Rata-rata netizen bagaimanapun berharap Aliff tidak mudah mengalah, cuba berbincang dengan baik dan memperjuangkan hak beliau untuk menjaga Qayyum.

Kami juga harap isu ini dapat diselesaikan dengan baik. Ibu bapa mana yang tidak sayangkan anak walaupun bukan dari darah daging mereka sendiri.


45 responses to “Kerana Viral Video Tunjal : Aliff Syukri Kesal Ibu Kandung Tuntut Semula Anak Angkat”

  1. zuen says:

    sape yg status anak angkat je tahu & faham perasaan qayyum, fmly dato & emak qayyum.. utk family Dato, keikhlasan tu penting kalo baru kena jentik sikit dh melatah sampai 1 daratan tahu (kos yg kluar utk rawatan, maid, tenaga) itu bkn ikhlas namanya. org yg ikhlas tidak akan bgth semua tu. kalo betul Dato & isteri yg jaga bersengkang mata jaga qayyum iya tu baru lah bole bt list panjang.. kalo gajikan maid jaga, maid yg bersengkang mata, jgn bangga diri. dan igt hubungan mak & anak jgn diputuskan walaupun betul dato dh disahkan bapa angkat qayyum. dah dato kena igt aurat anak2 dato dan isteri dato terhadap qayyum begitu jgak Ameena.. utk mak qayyum jgn cepat mempercayai suatu berita. mmg itu anak awak tp igt bila awak mengizinkan dato mengambil qayyum sbg anak angkat itu dikira perjanjian… luahkan kasih sayang awk dgn selalu ziarah qayyum.. luahan hati seorang anak angkat.

  2. Anonymous says:

    buang aje bibik yg tunjal tu, dasar indon x sedar diri dtg ngr aorg buatlah car cari rezeki, ada bangla kat supermarket ckp melayu pemalas..rasa nak tunjal pale hotak bangla tu

  3. Anonymous says:

    qayyum ni comei gila…sumpah comei sgt, knpa parent kandg sanggup bagi..mungkin ada masalah time tu..tapi hati ibu x sangguplah nak bgi ank pada org lain

Loading...