“Kerana Susah, Dia Makan Maggi Pun Bahagi Dua, Separuh Lagi Makan Kemudian”

Trending

“Kerana Susah, Dia Makan Maggi Pun Bahagi Dua, Separuh Lagi Makan Kemudian”

Kalau kita biasa senang, ada kalanya kita tidak menghargai kesenangan itu yang begitu sukar untuk didapatkan orang lain. Benda yang mudah didapati bagi anda sebenarnya begitu sukar untuk didapati orang lain. Contohnya, seorang oengguna Twitter memuat naik gambar donat yang mahal dan berkata hanya mampu makan itu kerana tidak selera makan nasi.

Sebagai respon, seorang pengguna Twitter bercerita mengenai seorang rakan universiti yang hidup susah sehinggakan terpaksa mencatu nasi.

Advertisement

Nasi goreng RM 1.50 bahagi dua

Makan Mi Segera Bahagi Dua

Sembunyi gambar makanan dari dia

Susulan cerita ini ada yang menawarkan ingin membantu pelajar itu. Penulis mengucapkan terima kasih kepada yang sudi membantu, dan hanya Allah yang membalas jasa mereka. – amazingnara.com

Sumber: Hemadrym

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...