Kerana Suka Kongsi Tips Kehamilan Di Facebook, Ibu Hamil Ini Di Lempar Kata-Kata Nista.

Trending

Kerana Suka Kongsi Tips Kehamilan Di Facebook, Ibu Hamil Ini Di Lempar Kata-Kata Nista.

Hidup lagi manusia macam ni. Patut la dia bahagia. laki bini perangai sama. Ima tak tahu siapa suami dia. Tapi kalau dia baca, harap dia mampu didik isteri dia supaya tak bermulut celupar.

Advertisement

Kalau Gugur pun esok lusa itu urusan allah. Allah dah tulis rezeki ima setakat tu. Ima terima dengan hati yang terbuka. Rezeki allah luas. Apa yang nak disedihkan, tak ada hari ni. Esok lusa ada lagi.

Sebab manusia macam ni la ima buang kawan-kawan dan berkawan dengan burung-burung dekat dapur. Hati senang, tak ada da dengki-dengki. Tak ada masalah. Tak buat ima sedih.

Hurm baby tak salah la… sampainya hati dia…

Bermula dengan mesej bertanya tengah buat apa

Kemudian, beri ‘pesan’ mengenai kandungan

Kecewa dengan kawan yang macam ini

Namun, masih cekal, tidak terkesan dengan kata-kata tersebut

Hanya mampu melafazkan Alhamdulillah sahaja

Bukan berniat untuk membuka aib, atau memburukkan sesiapa, tetapi, kita sebagai sahabat, seharusnya sentiasa beri kata semangat, dan kata-kata positif terhadap apa yang rakan kita alami.

Kredit : Pn Fatimah M. Yasin

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Minah cool

    June 4, 2017 at 11:56 pm

    Punyala tahap puaka mulut betina tu boleh lagi mdoakan kwn gugur kandungan or mati anak..dia lupa kot yg bdoa ni kpd Tuhan..Tuhan tbalikan apa yg dia dah sebut balik kat diri sendiri baru padan muka..kesian ngan laki ada bini camni.

Loading...