Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kerana Kenyataan Aliff Syukri Yang Memalukan, Syarikat Rakaman Santesh Bertemu Peguam

Benarlah kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur tetapi terlajak kata buruk padahnya.  Nampaknya isu Datuk Seri Aliff Syukri yang terlanjur kata di GV5 tentang hinaan rupa paras seorang wanita dan mempersenda warna kulit orang lain belum berkesudahan.

Advertisement

Terbaru, penyanyi berbangsa India, Santesh memberitahu pihak syarikat rakamannya telah bertemu dengan peguam mengenai isu tersebut.

Pihak label tidak berpuas hati dengan perkataan yang dikeluarkan oleh Datuk Aliff Syukri semasa selingan program tersebut. Jadi mereka ada bertemu dan berbincang dengan peguam, tapi saya tak boleh nak cakap lebih sebab ia membabitkan pihak label.

Sejujurnya pada malam konsert tersebut, Santesh tidak dapat mendengar dengan jelas apa yang dikatakan oleh Aliff kerana bunyi di atas pentas kurang jelas. Walaubagaimanapun, beliau tidak menyimpan sebarang berdendam dengan Aliff dan bersedia untuk bertemu empat mata dengan jutawan kosmetik itu.

Advertisement

Saya tak ada masalah dengan Datuk Aliff sebab saya pun memang dah lama mengikutinya di Instagram dan sudah biasa tengok dia bercakap. Cuma malam itu, saya tak tahu apa niat dia.   Sejujurnya, masa malam kejadian saya tak dengar apa dia cakap sebab bunyi dari atas pentas tak berapa jelas sehinggalah peminat beritahu di Instagram. Kalau perlu bertemu dengannya selepas ini saya okay sahaja, tak ada masalah.

Harapnya apa yang berlaku dapat menjadi pengajaran kepada orang lain juga. Apa-apa pun, semoga isu mereka ini dapat diselesaikan dengan cara baik.

Sumber Berita : mStar Online

Kredit Video : Syafiq Najihan & Datu Entertainment

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

60 Comments

  1. Anonymous

    November 14, 2018 at 3:59 pm

    overnya lah..bkn ak sokong dato aliff ak menyampah gak tapi dia pn da minta maaf..bermaafan je lah xjatuh pn maruah ko lg humble ye.dlu zamani kna gari sambil kena nyanyi dlm penjara pastu kena viral dia maafkan je polis2 tu..haa ada beza x disitu..ko br ada satu lagu nk acah2..

    • Anti Artis Sendu

      November 15, 2018 at 10:04 am

      Ala..main peguam takde lain la tu…nak saman nak duit kn? Tipikal artis bru. Nk cari nma supaya up, so buat kontroversi ? …. nma up, duit saman pun dpt, betul tak? Betul.betul.betul ….

    • Anonymous

      November 15, 2018 at 10:08 am

      Ala biasa la, diaorg ni klau bab cari nma, pengampu, memang nombor satu…kaki putar belit takde spa boleh lawan … main peguam nak saman la tu … kita tengoklah, smpai mna artis suam2 kuku ni boleh brtahan dgn lagak dia …

  2. Ana

    November 14, 2018 at 3:52 pm

    Allah jadikan kulit manusia cantik cantik …minah minah melayu ni pulak teringin nak jadi albino.

    Sbb tu la si baghral mcm Aliff ni wujud . He is giving out stupidity sbb pembeli makan stupidity .

  3. benci terlajak bodoh

    November 14, 2018 at 3:27 pm

    amelina dangdut pun harus saman ini bapok terlajak bodo.. sebab si alip ni ckp amelina pakai susuk! … kuang ajor punya bapok.. org lain tak sekolah tak la bahlul mcm si alip ni!

  4. hmm

    November 14, 2018 at 3:24 pm

    x cukup kena kecam kena saman. Manusia dgn ambik kesempatan berpisah tiada.

  5. aih

    November 14, 2018 at 3:13 pm

    someone need to teach him a lesson…. x jaga adab betul..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top