Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kerana Fitnah Video Bogel, Kehidupan Melia Aimiellia Porak-Peranda

Kasihan Abang Nara mendengar cerita Melia Aimiellia yang baru berusia 19 tahun ini. Muda lagi budaknya tapi kontroversi kononnya video bogel miliknya yang tersebar baru-baru ini telah menyebabkan hidupnya porak peranda. Tak dapat tawaran berlakon satu hal, kini hubungan kekeluargaan turut sama menerima tempiasnya.

melia aimiellia

Advertisement

Untuk anda yang tidak tahu, Melia Aimiellia merupakan pelakon utama di dalam filem Karipap-Karipap Cinta. Namun semenjak keluarnya kontroversi video bogel, hubungan dengan saudaranya telah terputus. Kata Melia kepada wartawan Mstar:-

Saya akui kontroversi ini bukan sahaja mengaibkan, malah turut memporak-perandakan kehidupan saya sekeluarga. Bayangkanlah, apabila isu dibesarkan sehingga terpampang di muka hadapan akhbar semalam (Isnin), ibu bapa saya mula dihujani pelbagai panggilan dan kecaman daripada sanak saudara dan kenalan.Apa yang saya kesalkan, apabila saudara mara lebih mempercayai laporan-laporan tersebut berbanding penjelasan darah daging mereka sendiri. Ia mengakibatkan hubungan keluarga ibu bapa menjadi tegang dan terputus. Ibu bapa saya kecewa apabila keluarga mereka sendiri bukan sahaja tidak memberikan sokongan moral malah mengecam mereka dengan kata-kata kesat. Biarlah, apa pun yang terjadi, kami anak beranak akan hadapi perkara ini bersendirian.

Aduh sedih pulak Abang Nara membacanya. Untuk makluman, pemilik blog yang terbabit dalam mengeluarkan kontroversi tersebut telah pun tampil di Harian Metro Isnin lalu dan menyatakan yang video tersebut adalah benar dan bukannya super impose. Abang Nara berharap agak Melia tabah dengan dugaan ini. Pelik jugak kalau ada konspirasi untuk menjatuhkan Melia. Bukannya popular sangat pun Melia nie untuk dijatuhkan. Tak gitu?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

140 Comments

  1. Handy Orten

    September 12, 2012 at 11:50 am

    Impotent men in no way experienced it so good. Viagra pioneered the oral remedy for Impotence. And also the baton, it seems, has long been transferred to Cialis. In between, Levitra also created its existence felt. But Cialis will be the potential drug which includes the planet on its toes.

  2. Cik Nad

    March 15, 2012 at 9:58 pm

    “…Ibu bapa saya kecewa apabila keluarga mereka sendiri bukan sahaja tidak memberikan sokongan moral malah mengecam mereka dengan kata-kata kesat…”

    Biasa lah manusia.. Masa senang, mengaku saudara.. bila kau susah… hmmm..
    Kalau betul lah, si pelaku tu dia.. Tak payah la menghina.. Cukuplah dia da dipandang hina dgn pencipta-Nya.. Lain lah dia tak sedar diri.. Sound sekali.. Tak makan.. Sound dua kali.. pon bolayan..

    Memang patut kena maki.. Macam artist yg satu tu…. ish-ish-ish..

    Pe pun, bawak-bawaklah berubah.. Sekali tersilap langkah, itu pengajaran..

  3. Mama CoCoy

    March 15, 2012 at 1:43 pm

    So what, she was just having sex….macam la korang tak buat

    • Saya Seorang Muslim

      March 15, 2012 at 2:59 pm

      Mama CoCoy,
      Saya belum bernikah, dan belum melakukan hubungan kelamin dengan wanita. Sebab saya tahu hukum berzina tue.

    • pizza

      March 15, 2012 at 9:34 pm

      Nope, MamaChoiiiii, aku x pernah berzina a.k.a sex di luar nikah….

  4. inas

    March 15, 2012 at 1:20 pm

    kalau btl po.. tak payah aibkan orang. to blogger roti kaya, nak ke satu hari nanti anak pmpn korang plak diaibkan!!!

Loading...
To Top