Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kerana Cinta Yang Mati, Aku Telah Menemui Cinta Sejati – Elfira Loy

Hatinya pernah terluka, pernah menangis kerana cinta yang tidak kesampaian, tetapi percaturan takdir itu begitu indah. Dalam kesedihan, hadirnya sinar baru yang akhirnya menemukan dengan cinta sejati.

Advertisement

Umum mengetahui mengenai kisah cinta terdahulu Elfira Loy, namun ramai yang tidak sangka beliau dengan cepat akhirnya bertemu jodoh dengan Faris K Anuar yang kini sudah pun bergelar suaminya yang sah hanya dengan sekali lafaz.

Terbaru, Elfira menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik bait-bait romantis buat suaminya itu.

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah buat Elfira dan mendoakan agar perkahwinan yang dibina kekal sehingga ke syurga.

Biasalah pengantin baru, memang perasaan sedang berbunga-bunga. Semoga terus bahagia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

76 Comments

  1. Kak mistun

    January 3, 2019 at 10:34 pm

    Syaripah shakinah masih berkucupun lg ke dgn somi. Ke dah suam

  2. Izwazi

    January 3, 2019 at 3:52 pm

    Marilah kita sentiasa mendoakan yang terbaik. Tak salah berbaik sangka.

  3. Anonymous

    January 3, 2019 at 3:47 pm

    tak baik laaa korang ni…. doa baik2 jer… moga jodoh berkekalan hingga akhir hayat… bahagia yg penting…
    korang pun bila kawin xplan jd janda lepas produce anak deret2… apadaaa

  4. benci loy kontot

    January 3, 2019 at 3:10 pm

    mak pak piranha kaki Kikis ni bukan nya Kaya pun.. biasa² je belagak je lebih.. sbb tu dorang nak menantu Kaya boleh gula²kan si bahlol faris ni buat bayar utang.. happy la dorang tak payah susah nak cari dh, mesin ATM dh jadi nantu kuakuakuakua

    • Manusia

      January 6, 2019 at 11:45 pm

      Mak bapak mentua ko kikis duit ko ke sampai ko taksub sgt nak ckp mcm tu… ? kesiannnn

  5. Dwi Wahyudi

    January 3, 2019 at 2:07 pm

    Rejeki, jodoh, dan maut hanya Allah yang menentukan, berbahagialah manusia yang bisa mendapatkan jodohnya sesuai keinginan hatinya. Semoga menjadi pasangan suami istri yang samawa. Aminnn…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama