Written by Bella | January 3rd, 2019

Hatinya pernah terluka, pernah menangis kerana cinta yang tidak kesampaian, tetapi percaturan takdir itu begitu indah. Dalam kesedihan, hadirnya sinar baru yang akhirnya menemukan dengan cinta sejati.

Umum mengetahui mengenai kisah cinta terdahulu Elfira Loy, namun ramai yang tidak sangka beliau dengan cepat akhirnya bertemu jodoh dengan Faris K Anuar yang kini sudah pun bergelar suaminya yang sah hanya dengan sekali lafaz.

Terbaru, Elfira menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik bait-bait romantis buat suaminya itu.

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah buat Elfira dan mendoakan agar perkahwinan yang dibina kekal sehingga ke syurga.

Biasalah pengantin baru, memang perasaan sedang berbunga-bunga. Semoga terus bahagia.

76 responses to Kerana Cinta Yang Mati, Aku Telah Menemui Cinta Sejati – Elfira Loy

  1. Dwi Wahyudi says:

    Rejeki, jodoh, dan maut hanya Allah yang menentukan, berbahagialah manusia yang bisa mendapatkan jodohnya sesuai keinginan hatinya. Semoga menjadi pasangan suami istri yang samawa. Aminnn…

  2. benci loy kontot says:

    mak pak piranha kaki Kikis ni bukan nya Kaya pun.. biasa² je belagak je lebih.. sbb tu dorang nak menantu Kaya boleh gula²kan si bahlol faris ni buat bayar utang.. happy la dorang tak payah susah nak cari dh, mesin ATM dh jadi nantu kuakuakuakua

  3. Anonymous says:

    tak baik laaa korang ni…. doa baik2 jer… moga jodoh berkekalan hingga akhir hayat… bahagia yg penting…
    korang pun bila kawin xplan jd janda lepas produce anak deret2… apadaaa

  4. Izwazi says:

    Marilah kita sentiasa mendoakan yang terbaik. Tak salah berbaik sangka.

  5. Kak mistun says:

    Syaripah shakinah masih berkucupun lg ke dgn somi. Ke dah suam

  6. kening says:

    seriously aku taktau nape aku menyampah tengok kening elpira ni. tau tebal, tapi mcm makin d buat2 ketebalan nye. besar dari muke dah aku tengok.

  7. rowena says:

    artis yg mcm tak tau pulak org luar tahu cerita sebenar dia. tp xpelah semoga bahagia lah

  8. Manusia says:

    Mak bapak mentua ko kikis duit ko ke sampai ko taksub sgt nak ckp mcm tu… ? kesiannnn

  9. joy yah says:

    jaga2 laki ko hensem…kat luar bersepah pompuan perampas tgh intai..so jgn la tayang sgt bahagia tu…baru2 lagi mmg la sumer suweet…amik contoh cm mia tu…terlalu sgt tayang bahagia