Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kerana Cinta Yang Mati, Aku Telah Menemui Cinta Sejati – Elfira Loy

Hatinya pernah terluka, pernah menangis kerana cinta yang tidak kesampaian, tetapi percaturan takdir itu begitu indah. Dalam kesedihan, hadirnya sinar baru yang akhirnya menemukan dengan cinta sejati.

Advertisement

Umum mengetahui mengenai kisah cinta terdahulu Elfira Loy, namun ramai yang tidak sangka beliau dengan cepat akhirnya bertemu jodoh dengan Faris K Anuar yang kini sudah pun bergelar suaminya yang sah hanya dengan sekali lafaz.

Terbaru, Elfira menerusi akaun Instagramnya telah memuat naik bait-bait romantis buat suaminya itu.

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah buat Elfira dan mendoakan agar perkahwinan yang dibina kekal sehingga ke syurga.

Biasalah pengantin baru, memang perasaan sedang berbunga-bunga. Semoga terus bahagia.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

76 Comments

  1. joy yah

    January 7, 2019 at 9:45 am

    jaga2 laki ko hensem…kat luar bersepah pompuan perampas tgh intai..so jgn la tayang sgt bahagia tu…baru2 lagi mmg la sumer suweet…amik contoh cm mia tu…terlalu sgt tayang bahagia

  2. Manusia

    January 6, 2019 at 11:47 pm

    Mak bapak mentua ko kikis duit ko ke sampai ko taksub sgt nak ckp mcm tu… ? kesiannnn

  3. rowena

    January 5, 2019 at 3:34 pm

    artis yg mcm tak tau pulak org luar tahu cerita sebenar dia. tp xpelah semoga bahagia lah

  4. kening

    January 4, 2019 at 8:32 am

    seriously aku taktau nape aku menyampah tengok kening elpira ni. tau tebal, tapi mcm makin d buat2 ketebalan nye. besar dari muke dah aku tengok.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top