Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kepada Binatang-Binatang Kurang Ajar Jangan Follow Instagram Aku – Elyana Mengamuk?

Penyanyi Elyana sudah tidak dapat menahan kesabarannya lagi apabila sering menjadi mangsa kecaman netizen terutama sekali berkaitan sakit kanser Limfoma yang dihadapinya. Ada yang terus mempersoalkan mengapa Elyana tidak mahu tampil menutup aurat , bertaubat dan macam-macam lagi.

Advertisement

Menerusi Insta Stories beliau, Elyana yang merasa bengang meminta agar mereka yang bersikap negatif serta kurang ajar untuk tidak mengikuti akaun Instagramnya lagi. Setiap orang di muka bumi ini mempunyai tahap kesabaran masing-masing.

Kadang-kadang netizen boleh dikatakan agak melampau mengkritik seseorang tapi alasan mereka hanya ingin menegur sahaja sedangkan cara mereka itu tidak betul. Diri kita pun tidak cukup sempurna janganlah hendak mengecam orang lain pula. Bersabarlah Elyana.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

67 Comments

  1. kakak kertu jiwa riang

    February 2, 2018 at 3:25 pm

    kita doakan yang baik2 sudahlah.. tak perlu kecam mengecam orang.. kita yang sihat ni pon tak tahu bila ajal menjemput.. mungkin elyana yang sakit ni hidup lagi 10 tahun atau 20 tahun .. kita yang sihat ni seminit dua lagi hidup atau tak pon kita tak tahu.. kita doakan semua orang mukmin dalam dunia dapat husnulkhatimah.. selagi roh tak dicabut selagi matahari tak terbit arah berlawanan pintu taubat sentiasa terbuka..

  2. perasan baik

    February 2, 2018 at 3:09 pm

    pasal tutup aurat pun kecoh.
    dasar spisis tak nampak taik idung sendiri.
    taik idung sendiri dah hitam tu pun tak buang2.
    sibuk je suruh orang tutup aurat.
    gagooo jak.
    macam lah baik sangat…entah2 yang suruh orang tutup aurat tu yang lebih lagi buat dosa.. puihh..(ludah)

    • Anonymous

      February 2, 2018 at 4:12 pm

      ko ni mesti spisis rambut karat muka hodoh kan? kahkahkah

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top