Written by serenity | November 15th, 2011

Abby Abadi nampaknya mempunyai sebab tersendiri untuk menjawab mengenai artikel Joyah. Kami tak mahu komen panjang-panjang, korang boleh membaca sendiri kenyataan Abby seperti yang ditinggalkan dalam ruangan komen di entri sebelum ini. Bagi kami di BeautifulNara, hanya concerned tentang masa depan Abby dalam industri, itu saja, kerana wartawan juga adalah jambatan pada perhubungan seorang artis dengan orang ramai. Tetapi tuan punya diri, sememangnya berhak membela dirinya:

Lagi komen dari Abby:
Terima kasih diucapkan kerana Abby sudi melawat BeautifulNara. Kedatangan Abby adalah dialukan dan mungkin boleh menjernihkan keadaan buat mereka yang tidak memahami tindakan Abby. Selamat berjaya dalam kehidupan anda dan semoga beroleh kebahagiaan yang patut anda miliki.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.