Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa Tiket Kena Ambil Sendiri? – Adi Putra Persoal Jemputan Ke ASK 2018

Pelakon Datuk Adi Putra yang dijemput hadir ke Anugerah Skrin 2018 yang bakal berlangsung pada 2 November ini menerusi akaun Instagramnya menyatakan rasa keliru dengan sistem jemputan digunakan oleh pihak penganjur.

Advertisement

Pada kebiasaannya, selepas memberi pengesahan tentang kehadiran (RSVP) pastinya tiket untuk sesebuah majlis itu akan diserahkan kepada tetamu yang dijemput bukan? Tetapi kali ini Adi pula terpaksa mengambil tiket itu sendiri.

Lebih pelik lagi, Adi juga tidak tahu adakah nama ataupun drama lakonannya yang tercalon dalam anugerah tersebut.  Bukan berniat untuk mengkritik ataupun memarahi mana-mana pihak, pelakon popular itu cuma merasakan cara jemputan berkenaan agak tidak sesuai.

Mungkin pihak yang terbabit mempunyai alasan tersendiri untuk berbuat demikian. Fikir positif.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

62 Comments

  1. adiputraboge

    November 1, 2018 at 2:03 pm

    eh tak yah kau tunggu jela tiket tu melayang2 jatuh depan pintu rumah kau .. suruh la manager kau amik bebal

    • senah

      November 1, 2018 at 2:52 pm

      ade manager ke?

  2. adi the boyan

    November 1, 2018 at 11:03 am

    ko jual bontot kat singapore aje lah adi oiii…org dah kasi jemputan lagi nak banyak mulut…

    • boyan nenek ko

      November 1, 2018 at 12:25 pm

      dier tak payah jual bontot dah kaya yg ko jual puki pat lorong pun belum tahu laku mulut cam cibai jer

    • nenek ko boyan

      November 1, 2018 at 1:14 pm

      yelah,kaya pun sbb jadi pelakon kayu kat mesia..kalu tidak, jadi drebar teksi aje lah dia kat spore sana..pastu nenek ko pun tahan teksi dia selepas habis berniaga jual bontot…kan?? macam aku xtau sejarah nenek ko!

    • wekkkkkkk

      November 1, 2018 at 1:37 pm

      so biarlah dia kaya, aku sokong dia, aku suka dia, aku geram kat dia..kacak…pegi Adi dgn bini ye. Bini ko terbaik

    • adi boyan bebal

      November 1, 2018 at 2:13 pm

      hensem ke? muka mcm boyan pembancuh simen tukang buat flet HDB aje..

    • Anonymous

      November 1, 2018 at 3:04 pm

      dier tak yah belakon pat mesia pun dier dah kaya la boyan. famili dier kaya la boyan. ko tu gi jual bontot pastu balik naik teksi tak der duit nak bayar kena kangkang kan boyan macam aku tak kenal ko jer boyan. busuk hati tengok org lain berjaya ko gi mereput terus jual bontot ko yg tak laku tu boyan atau pun tangkap skill dari nenek ko yg dah mereput jual bontot. kesian boyan

    • wekkkkkkk

      November 1, 2018 at 3:17 pm

      ada list je dkt youtube tu, antara pelakon lelaki terkaya dlm 10 org di MALAYSIA…adui..

    • Anonymous

      November 1, 2018 at 3:22 pm

      dier tak yah belakon pat mesia pun dier dah kaya la boyan. famili dier kaya la boyan. ko tu gi jual bontot pastu balik naik teksi tak der duit nak bayar kena kangkang kan boyan macam aku tak kenal ko jer boyan. busuk hati tengok org lain berjaya ko gi mereput terus jual bontot ko yg tak laku tu boyan atau pun tangkap skill dari nenek ko yg dah mereput jual bontot. kesian boyan miskin

    • Anonymous

      November 1, 2018 at 3:26 pm

      dier tak declare harta dier simpan overseas…… pat youtube tu jgn percaya banyak fakta tak betul misleadings

    • wekkkkkkk

      November 1, 2018 at 3:43 pm

      Yeke, baru je di bagi info 2018, income or simpanan ada 22.5 juta RM..yg atas2 dia cina2.

    • anonymous si batak bebal

      November 1, 2018 at 6:15 pm

      to Anonymous November 1, 2018 at 3:04 pm:

      sian ko,hari2 dok bekap artis…jadilah pelacur batak sampai ke mampos..itu aje kerja yg mampu ko buat kan? bila artis favorittee dikutuk,ko batak pertama yg membackup artis..padahal artis tu sebelah mata pun tak pandang pelacur hodoh mcm ko…wakakaka…sedih hidup ko…gi jual bontot sana gi!!!

  3. peratijangantakperati

    November 1, 2018 at 10:54 am

    alah…gi ambik pun tak boleh ker?
    besar sgt ke pangkat kau kat dunia seni ni?

    sedar ler awak tu dari singapore masuk sini mesia..
    tak salah pun ambik sendrii kad jemputan ke ape.
    berat bontot!

  4. Anonymous

    November 1, 2018 at 10:13 am

    oh Adi, kenapa ko kacak, selain Omar Borkan AL-Gala aku sakit hati, kt ko pun aku sakit hati..kacak banget..aku sakit hati x dpt mendampingi kalian.

    zzzzzz je lh nk mimpikn korang

  5. wekkkkkkk

    November 1, 2018 at 10:06 am

    lebih baik ambil sendiri atau wakil, sbb skrg ni:-
    .. yg pertama, kalau normal pos: entah2 3 hari baru sampai., atau posmen pending/sbb byk kisah mcm ni terjadi..lgi2 skrg musim hujan/jalan jam di lembah kelang.
    …yg kedua, kalau by register/courier : x nak nyer TV3 buang mmbazir wang.
    …yg ketiga, skrg ni smartphone dh ada, so wasap jelah.
    ..yg ke empat, snk citer, x perlu dtg.

Loading...
To Top