Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa Tanya Saya? Tanyalah Mereka – Chef Wan

Nampaknya Che Wan turut menerima tempias akibat pergolakan rumah tangga anaknya Chef Riz dan Ana Dahlia. Wartawan Mstar Online telah cuba mendapatkan komen daripada Chef Wan mengenai perkara ini namun tidak berhasil mendapat sebarang jawapan.

chef wan chef riz

Advertisement

Abang Nara respek dengan pendirian Chef Wan yang tidak mahu menceritakan apa yang terjadi di dalam keluarga mereka kerana mampu menimbulkan fitnah dan spekulasi kepada orang luar. Kata Chef Wan:-

Berdiam diri adalah cara terbaik dalam menghadapi isu ini kerana ia adalah urusan peribadi perkahwinan mereka, bukan urusan anda semua. Kenapa anda bertanya kepada saya dan bukan mereka? Sibuk hal rumah tangga orang, tanya pada bapa mertua buat apa? Anda tahu yang anda tidak akan dapat apa-apa kenyataan daripada saya. Saya enggan memberikan apa-apa komen.

chef wan chef riz

Ketegasan Chef Wan dalam isu rumah tangga anaknya ini harus dipuji. Apa pun sama-samalah kita doakan agar perkahwinan Chef Riz dan Ana Dahlia dapat dikekalkan. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Semoga segala permasalahan yang timbul dapat diselesaikan dengan cara baik.

P.S: Wall climbing tertinggi di dunia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

116 Comments

  1. Anonymous

    November 2, 2012 at 9:33 pm

    Hahahaha ya deiii apa bising2 nie pasal taik punya pasal mau gaduh kah.. Pegi angkat itu taik cuci sudah lah jgn gaduh2 tak da bagus… Hahaha selamat malam…:)

  2. era fazira nak bercakap pulak

    November 2, 2012 at 7:40 pm

    nak buat mcm mana..kalo xde jodoh cerai lee yee..kalo panjang..alhamdulillah..

  3. Pingback: Hot Trending For 2012.11.02 : Ana Dahlia | Rock It MySelebriti

  4. Cauliflower

    November 2, 2012 at 6:06 pm

    Abang nara,
    Tolonglah block semua komen-komen yang keterlaluan kat sini.
    Keterlaluan dan melampaui batas komen-komen ni.

    • BUJANG

      November 5, 2012 at 2:56 am

      Dalam semua komen2 kat sini sape yang ko anggap keterlaluan tuuuu….

    • Anonymous

      November 5, 2012 at 1:56 pm

      komen ko la bujang, sbb tu sampai sudah ko bujang tua. sape nak kawen ngan jantan mulut cibai mcm betina tua?

  5. Batu 9 Taiping

    November 2, 2012 at 2:24 pm

    Org kampung aku si Ana [email protected] Diyana Mastura…kalau dah masuk ni 3x kawin becerai jugak,salah siapa tu?

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer merah biru sama aje original

      November 2, 2012 at 5:53 pm

      Emmmmmmmmmmmmmmmmm dh tentu lah si ana yg nk kena di salah kan tol tk…mungkin dia dh biasa buat curang… jadi asal dapat laki je nk curang asal dapat laki je nk curang macm dh terbiasa gitu….jadi kalau prangai dh macm tu pompan macm ana ni tk boleh kawinnnnnnn….pasal kalau kawin je dia jadi sakit nk jugak curang ngan laki dia macm kena sumpah pulak !

    • BUJANG

      November 3, 2012 at 6:44 pm

      Ibarat pepatah Melayu anjing kalau x makan tahi dia akan hidu jugak.
      Jika isteri curang dan menduakan suami maka dayuslah suami tersebut. Tapi sebelum buat keputusan pastikan apakah benar isteri itu melakukannya, takut itu hanya fitnah.
      Jika fitnah tertuduh akan teraniaya…..doa orang teraniaya akan diterima Allah.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama